WELCOME TO NINO'S BLOG

me

me

Total Pageviews

სასწავლო და თემატური გეგმები

2014/2015                            მე-3 კლასის სასწავლო გეგმა ინგლისურ ენაში       მასწ. ნ.კანდელაკი
     #
საგნით  საწვლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის   შინაარსი

უცხ.დ.3, 6
16.09.14
WELCOME UNIT. DO, DOES

უცხ.დ. 3, 13, 1

17.09.14
PRESENT SIMPLE

უცხ.დ.3.6, 9
19.09.14
INTRODUCE THE CHARACTERS
PRESENT CONTINUOUS

უცხ.დ.3.,2
23.09.14
PREPOSITIONS:over,through,across,into,

უცხ.დ.3.4, 1
24.09.14
WHAT IS YOUR HOBBY?HOW MANY CLOTHES ARE THERE?NAME THE CLOTHES

უცხ.დ.3.9, 12
26.09.14
PAST SIMPLE OF THE VERB TO BE. REGULAR VERBS IN THE PAST SIMPLE

უცხ.დ.3.9.13
30.09.14
UNIT 1. THE FIRST DAY AT SCHOOL. WORDS:SCIENCE,BREAK,PRETTY, QUARTER,NUMBER,PAINT,GUITAR,EXCITING,

უცხ.დ.3.17,1,5
1.10.14
COMPREHENSION EXERCISES ON UNIT 1

უცხ.დ.3.4,1
3.10.14
OUR FIRST DAY IN SCHOOL

უცხ.დ.3. 4, 12, 16
7.10.14
WRITTEN TEST#1

უცხ.დ3. 17, 3, 4, 5
8.10.14
THAT IS INTERESTING

უცხ.დ3, 12, 1
10.10.14
DIALOGUE: SAVE HENRY

     #
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორი
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის შინაარსი

უცხ.დ3. 4, 1
15.10 14
TALK ABOUT THE PICTURE

უცხ.დ3. 12
17.10.14
DESCRIPTION OF THE PICTURE

უცხ.დ3. 13, 1
21.10.14
REVISION LESSON

უცხ. დ3.. 13,17,1
22.10.14
WRITTEN TEST#1

უცხ. დ3. 9, 12
24.10.14
PEAR TREE FARM

უცხ. დ3.15, 16
28.10.14
GARMMAR IN CONVERSATION

უცხ. დ3. 13, 12
29.10.14
POEM:WHAT IS THE TIME

უცხ. დ3.  7, 15
31.10.14
TELLING THE TIME

უცხ. დ3. 3, 10
4.11.14
CLASS COMPOSITION”OUR CLASSES”

უცხ.დ3, 13, 1
5.11.14
WRITTEN TEST#2

უცხ.დ3, 14
6.11.14
READING OF THE STORY :TRADITIONAL STORY. JACK AND THE BEANSTALK

უცხ. დ3, 10
8.11.14
COMPREHENSION AND VOCABULARY EXERCISES.

უცხ. დ3, 17, 1
11.11.14
DIALOGUE: SAVE HENRY

უცხ. დ3, 9, 12
12.11.14
PEAR TREE FARM
      #
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის  შინაარსი

უცხ.დ3.6, 19
13.11.14
Dialogue: PEAR TREE FARM

უცხ.დ3,9, 12
15.11.14
GRAMMAR IN CONVERSATION

უცხ.დ3 12, 8
19.11.14
LISTENNING TO SONG

             ”
20.11.14
COMPOSITION : THE UGLY MAN AND THE GOATS

უცხ. დ3. 17, 18
22.11.14
CLASS COMPOSITION:WRITING A TRADITIONAL STORY FROM THE PICTURES

უცხ.დ3, 12, 29
26.11.14
REVISION LESSON

უცხ. დ3, 10
27.11.14
UNIT 3    A HELICOPTER PILOT

უცხ. დ3, 13, 3
29.11.14
WORDS:helmet, earphones, fire, fireman, protect, lifeguard, beach, hard,hills,brightly,

უცხ. დ3, 13, 14
3.12.14
WRITTEN TEST#3

უცხ. დ3, 14, 17
4.12.14
UNIT 3 A HOSPITAL NURSE

                 ”
6.12.14
READING, COMPREHENSION AND VOCABULARY

უცხ. დ3, 2, 12
10.12.14
HERE COME THE WORKMEN

უცხ. დ3, 17 18
11.12.14
TALKING ABOUT THE PICTURE

საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
     სასწავლო  პროგრამის შინაარსი
უცხ.დ3. 12, 13
21.01.14
TELLING TIME
უცხ.დ 3. 7, 12
24. 01.15
WRITTEN TEST
უცხ.დ 3. 12
25. 01.15
UNIT 5 .SOUND AND PICTURES
უცხ. დ3. 16, 17
28. 01.15
LET US LISTEN TO A MUSIC
უცხ.დ.3.17
31. 01.15
WORDS:cylinder,disc,invent, drum, plastic,machine,voice,funny
უცხ.დ 3. 17.18
1.02.15
GRAMMAR IN CONVERSATION.PAST SIMPLE
უცხ.3.14
4. 02.15
UNIT 6.THE INTERNATIONAL GAMES
უცხ.დ3. 15
7. 02.15
WRITTEN TEST #
უცხ.დ 3.16
8. 02.15
UNIT 7 .THE CITY TRAIN
უცხ.დ3. 9, 12
11. 02.15
WORDS:welcome,hurry,fly
უცხ. დ3.4, 1
14. 02.15
DIALOGUE :  STOP THIEF
უცხ.დ3.14, 12
15. 02.15
MAKING UP THE CONVERSATON LISTEN TO A SONG
უცხ.დ3.12
18. 02.15
GRAMMAR:IRREGULAR VERBS
უცხ.3 6,9
21. 02.15
UNIT 8.DIALOGUE   STOP   THIEF
უცხ.დ 3. 9
22. 02.15
CONVERSATION : AT THE MEGASTORE
უცხ.დ 3. 4, 13
25. 02.15
CLASS COMPOSITION : AT THE MALL



  #
  საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
კალენ
დარული
თარიღი
            სასწავლო პროგრამის შინაარსი

უცხ.დ 3.12
28.02.1
UNIT 8.AUNT EMMA’S EARRINGS

უცხ.დ 3.16, 17
1.03.15
GRAMMAR . PAST SIMPLE

უცხ.დ3.14, 13
4. 03.15
READING COMPREHENSION

უცხ.დ 3.3, 2
7. 03.15
GRAMMAR: SUPERLATIVE  DEGREES

უცხ.დ 3. 6, 9
8. 03.15
SPEAKING SKILLS ON UNIT 8

უცხ.დ3. 7, 12
11. 03.15
LISTENING SKILLS

უცხ. დ 3. 12, 15
14. 03.15
A TRIP ON  THE THAMES

უცხ.დ3. 17
15. 03.15
REVISION LESSON

უცხ. დ3. 15
18. 03.15
WRITTEN TEST #2

უცხ.დ 3.12, 18
21. 03.15
GRAMMAR IN CONVERSATION. PRESENT PROGRESSIVE

უცხ.დ3. 19
22. 03.15
UNIT 9. HOW DO THEY DO THAT

უცხ.დ 3. 7, 17
25. 03.15
VOCABULARY .LEXICAL EXERCISES

უცხ.დ 3.26
28. 03.15
READING COMPREHENSION

უცხ.დ 3. 13
29. 03.15
SPEAKING SKILLS ON UNIT 9

უცხ.დ.3 .13, 17
1.IV.15
LISTENING EXERCISES ON UNIT 9

უცხ.დ3.19
5.V.15
USE OF ENGLISH IN CONVERSATION

უცხ.დ 3.12

6. IV.15
UNIT 10. NEW WORDS



უცხ.დ 3.16, 17


8. IV.15
CLASS COMPOSITION.WRITING



უცხ.დ3.14, 13
10.IV.15

LONDON SIGHTS. READING



უცხ.დ 3.3, 2

12. IV.15

 GRAMMAR: PAST SIMPLE INTERROGATIVE



უცხ.დ 3. 6, 9


15. IV.1 5
LONDON SIGHTS



უცხ.დ3. 7, 12


18. IV.15
A TRIP ON THE THAMES



უცხ. დ 3. 12, 15

19.IV. 15
REVISION   LESSON



უცხ.დ3. 17

22. IV.15
WRITTEN TEST #3



უცხ. დ3. 15


25. IV.15
READING COMPREHENSION



უცხ.დ 3.12, 18


26. IV.15
SPEAKING SKILLS. UNIT 10



უცხ.დ3. 19


2.V.15
LISTENING EXES. ON UNIT 10



უცხ.დ 3. 7, 17

3. V.15
UNIT 11.  WORLD FESTIVALS



უცხ.დ 3.26


9. V.15
WORDS , VOCABULARY



უცხ.დ 3. 13


10. V.15
READING EXERCISES ON UNIT 11



უცხ.დ.3 .13, 17


13. V.15
ABOUT WORLD FESTIVALS



უცხ.დ3.19


16. V.15
FESTIVALS IN DIFFERENT SEASONS




უცხ.დ 3.12

20.V.15
GRAMMAR:TO BE GOING TO
უცხ.დ 3.16, 17


23. V.15
UNIT 12. CITIES  AT NIGHT
უცხ.დ3.14, 13

24. V.15
REVISION   LESSON
უცხ.დ 3.3, 2

27. V.15
 WRITTEN TEST #4
უცხ.დ 3. 6, 9


30. V.15
BUILDINGS AROUND THE WORLD
უცხ.დ3. 7, 12


31. V.15
SPECIAL QUESTIONS
უცხ. დ 3. 12, 15

3.VI.15
UNIT 12. COMPREHENSION EX-ES
უცხ.დ3. 17

6. VI.15
SPEAKING SKILLS ON UNIT 12
უცხ. დ3. 15


7. VI.15
DIALOGUES AND CONVERSATIONS
უცხ.დ 3.12, 18


10. VI.15
PUT THE SENTENCES INTO CORRECT ORDER











2014/2015                            მე-4 კლასის სასწავლო გეგმა ინგლისურ ენაში       მასწ. .კანდელაკი

     #
საგნით  სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის   შინაარსი


უცხ..4, 6
16.09.14
WELCOME UNIT. DO, DOES


უცხ.. 4, 13, 1

17.09.14
PRESENT SIMPLE


უცხ..4.6, 9
19.09.14
INTRODUCE THE CHARACTERS
PRESENT CONTINUOUS


უცხ..4.,2
23.09.14
PREPOSITIONS:over,through,across,into,


უცხ..4.4, 1
24.09.14
WHAT IS YOUR HOBBY?HOW MANY CLOTHES ARE THERE?NAME THE CLOTHES


უცხ..4.9, 12
26.09.14
PAST SIMPLE OF THE VERB TO BE. REGULAR VERBS IN THE PAST SIMPLE


უცხ.. 4.9.13
30.09.14
Welcome Unit


უცხ..4.17,1,5
1.10.14
COMPREHENSION EXERCISES ON UNIT 1


უცხ..4.4,1
3.10.14
OUR FIRST DAY IN SCHOOL


უცხ..4. 4, 12, 16
7.10.14
WRITTEN TEST#1


უცხ.4. 17, 3, 4, 5
8.10.14
THAT IS INTERESTING

     #
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორი
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის შინაარსი

უცხ.4. 4, 1
15.10 14
Welcome unit

უცხ.4. 12
17.10.14
Making sentences negative  and interrogative

უცხ.4. 13, 1
21.10.14
Regular   verbs 

უცხ. 4.. 13,17,1
22.10.14
Speaking exercises

უცხ. 4. 9, 12
24.10.14
Unit 1 . School Clubs Are Fun

უცხ. 4 .15, 16
28.10.14
GARMMAR IN CONVERSATION: Past Simple

უცხ. 4. 13, 12
29.10.14
Reading exercises

უცხ. 4.  7, 15
31.10.14
Writing  an  email to a friend

უცხ. 4. 3, 10
4.11.14
Unit  2 :Red Riding Hood

უცხ.4, 13, 1
5.11.14
Reading exercises, comprehension, vocabulary ex-es

უცხ.4, 14
6.11.14
Dialogue: Let’s Put On  a Play

უცხ. 4, 10
8.11.14
Unit 3 . WATER BIRDS.

უცხ. 4, 17, 1
11.11.14
Reading  , vocabulary

უცხ. 4, 9, 12
12.11.14
Speaking ex-es
      #
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის  შინაარსი

უცხ.4,.6, 19
13.11.14
Vocabulary  and reading

უცხ.4,9, 12
15.11.14
Project: My Club

უცხ.4, 12, 8
19.11.14
Revision  lesson  Units 1-3

      უცხ.4, 12, 8       ”
20.11.14
Dialogue and speaking

უცხ. 4. 17, 18
22.11.14
Unit 4 . Making things we use

უცხ.4, 12, 29
26.11.14
Vocabulary  exercises

უცხ. 4, 10
27.11.14
Reading ex-es

უცხ. 4, 13, 3
29.11.14
Comprehension ex-es

უცხ. 4, 13, 14
3.12.14
Speaking  ex-es

უცხ. 4, 14, 17
4.12.14
Dialogue : Let’s Put On a Play

                 ”
6.12.14
READING, COMPREHENSION AND VOCABULARY

უცხ. 4, 2, 12
10.12.14
Writing composition

უცხ. 4, 17 18
11.12.14
TALKING ABOUT THE PICTURE

საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
     სასწავლო  პროგრამის შინაარსი
უცხ.4. 12, 13
21.01.14
How to make things
უცხ. 4. 7, 12
24. 01.15
Revision lesson
უცხ. 4. 12
25. 01.15
UNIT 5 . A DANCE  FESTIVAL
უცხ. 4. 16, 17
28. 01.15
LET US LISTEN TO A MUSIC
უცხ..4.17
31. 01.15
VOCABULARY   EX-ES
უცხ. 4. 17.18
1.02.15
GRAMMAR IN CONVERSATION.PAST SIMPLE
უცხ.4.14
4. 02.15
SPEAKING EX-ES
უცხ.4. 15
7. 02.15
GRAMMAR: PAST CONTINOUS
უცხ. 4, 16
8. 02.15
UNIT 6 . CHANGES IN NATURE
უცხ.4. 9, 12
11. 02.15
VOCABULARY EXERCISES
უცხ. 4.4, 1
14. 02.15
COMPREHENSION     EX-ES
უცხ.4.14, 12
15. 02.15
MAKING UP THE CONVERSATON LISTEN TO A SONG
უცხ.4.12
18. 02.15
GRAMMAR:IRREGULAR VERBS
უცხ.4 6,9
21. 02.15
SPEAKING EX-ES . AMAZING CHANGES
უცხ. 4. 9
22. 02.15
CONVERSATION : ART CLUB
უცხ. 4. 4, 13
25. 02.15
GARMMAR: PAST CONTINOUS



  #
  საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
კალენ
დარული
თარიღი
            სასწავლო პროგრამის შინაარსი

უცხ. 4.12
28.02.1
UNIT 7. PEOPLE IN  THE WORLD 

უცხ. 4.16, 17
1.03.15
VOCABULARY EX-ES

უცხ.4.14, 13
4. 03.15
READING COMPREHENSION

უცხ. 4.3, 2
7. 03.15
GRAMMAR: SUPERLATIVE  DEGREES

უცხ. 4. 6, 9
8. 03.15
SPEAKING SKILLS ON UNIT 7

უცხ.4. 7, 12
11. 03.15
LISTENING SKILLS

უცხ. 4. 12, 15
14. 03.15
OLD  CUSTOMS IN THE MODERN WORLD

უცხ.4. 17
15. 03.15
REVISION LESSON

უცხ. 4. 15
18. 03.15
COMPREHENSION EX-ES.

უცხ. 4.12, 18
21. 03.15
GRAMMAR IN CONVERSATION. PRESENT PROGRESSIVE

უცხ.4. 19
22. 03.15
SPEAKING EXERCISES.

უცხ. 4. 7, 17
25. 03.15
VOCABULARY   REVISION

უცხ. 4.26
28. 03.15
READING COMPREHENSION

უცხ. 4. 13
29. 03.15
SPEAKING SKILLS ON UNIT 7

უცხ..4 .13, 17
1.IV.15
LISTENING EXERCISES ON UNIT 7

უცხ.4.19
5.V.15
USE OF ENGLISH IN CONVERSATION

უცხ. 4.12

6. IV.15
UNIT 8 . THE  INCAS .



უცხ. 4.16, 17


8. IV.15
A MESSAGE TO THE INCAS KING



უცხ.4.14, 13
10.IV.15

READING  AND VOCABULARY



უცხ. 4.3, 2

12. IV.15

 GRAMMAR: PAST SIMPLE INTERROGATIVE



უცხ. 4. 6, 9


15. IV.1 5
COMPREHENSION EX-ES.



უცხ.4. 7, 12


18. IV.15
LISTENING   EXERCISES



უცხ. 4. 12, 15

19.IV. 15
REVISION   LESSON



უცხ.4. 17

22. IV.15
 CLASS CIMPOSITION



უცხ. 4. 15


25. IV.15
DIALOGUE: LET’S PUT ON A PLAY



უცხ. 4.12, 18


26. IV.15
UNIT 9 . CHINESE     INVENTIONS



უცხ.4. 19


2.V.15
LISTENING EXES  ON UNIT  9



უცხ. 4. 7, 17

3. V.15
VOCABULARY    EXERCISES



უცხ. 4.26


9. V.15
VOCABULARY, COMPREHENSION    EX-ES



უცხ. 4. 13


10. V.15
READING EXERCISES ON UNIT   9



უცხ..4 .13, 17


13. V.15
WE  USE THESE EVERY DAY



უცხ.4.19


16. V.15
SPEAKING SKILLS




 2014/2015                           მე-7 კლასის სასწავლო გეგმა ინგლისურ ენაში       მასწ. ნ.კანდელაკი
  №
 საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
კალენდარული თარირი
               სასწავლო პროგრამის შინაარსი





უცხ.სII.10
16.09.13


GETTING STARTED.FOOD.SCHOOL. IN TOWN




უცხ.ს II.11
17.09.13

PREPOSITIONS OF TIME &PLACE.



უცხ.ს II.6.12
19.09.`13

VERB TO BE AND HAVE GOT


უცხ.ს II 14,16
23.09.13

UNIT 1. FRIENDS. ROB’S SPECIAL FRIEND


უცხ.ს II .18
24.09.13

GRAMMAR:PRESENT SIMPLE. ADVERBS OF FREQUENCY


უცხ.ს II.11
25.09.13

COMMUNICATIONFICTIONAL FRIENDS


უცხ.ს II.7.
30.IX.13

WRITING.PUNCTUATION.


უცხ.ს II 7.13
1.X.13

REVISION LESSON.PREPOSITIONS AND ADVERBS


უცხ.ს II 13,18
3.X.13

UNIT 2. THE ARTS.I WANT TO BE AN ACTRESS


უცხ.ს II 6, 9, 12
7.X.13

WORDS:WORRIED,PER CENT,REHEARSE,


უცხ.ს II 23
8.X.13

GRAMMAR: PRESENT CONTINUOUS AND PRESENT SIMPLE


უცხ.ს II 10,15
10.X.13

CONSOLIDATION LESSON


უცხ.ს II16,17
14.X.13

WORDS:EARRINGS,TRAINERS,NECKLACE,JACKET,TRACKSUIT,


უცხ.ს II 6, 4
15.X.13

A  DAY  AT THE CIRCUS.


უცხ.ს II 17,3
17X.13
WRITING. AND , BUT. REVISION LESSON


უცხ.ს II  3, 16
21.X.13

WRITTEN TEST #1


უცხ.ს II 21, 23
22.X.13
UNIT 3.TELEVISION.WATCHING ALL AROUND THE WORLD.










 საგნის სწავლებით წლოის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
კალენდარული თარიღ
        სასწავლო პროგრამის შინაარსი



უცხ.ს II  3.17
29.X.13

THIS WEEK’S PROGRAMMES.


უცხ.სII 17,18
31.X.13

COMPARATIVES AND SUPERLATIVES


უცხ.სII 11
4.XI.13

GRAMMAR:PAST SIMPLE OF BE , CAN


უცხ.ს II 3,6.9
5.XI.13

CONTROL YOUR TV.TEEN MAGAZINE


უცხ.სII 7.12
7.XI.13

WRITING. A REPORT ORGANISING INFORMATION


უცხ.სII 14.16
11.XI.13

REVISION LESSON.UNITS 1, 2


უცხ.სII 6, 5
12.XI.13

UNIT 4 . INTO THE BLUE.


უცხ.სII 23,22
14.XI.13

CHAPTER TWO. FINISH THE CHAPTER.



უცხ.სII  19
18.XI.13

FINISH THE STORY


უცხ.სII  7,12
19.XI.13

WORDS:HURRY, CHECK-IN-DESK,LAUGH,FLIGHT,ATTENDANT,DISSAPPEAR


უცხ.სII 14,16
21.XI.13

PAST SIMPLE: REGULAR VERBS


უცხ.სII  22
25.XI.13

PAST SIMPLE: IRREGULAR VERBS


უცხ.სII 9.18
26.XI.13

WALKABOUT THE WORLD.


უცხ.სII 23
28.XI.13

WRITING A POSTCARD. LINKERS.


უცხ.სII 7.12
2.XII.13

REVISI ON  LESSON.HEROES.


უცხ.სII 16,18
3.XII..13

YOUNG HEROES.WORDS:SHARK,CONDITION,DETERMINED,ORPHANAGE.







უცხ.სII  19




9.XII.13
  GRAMMAR: REVISION OF IRREGULAR VERBS.  REVISION OF THE VERB FORMS.  COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS.









უცხ.სII  22



10.XII.13



WRITTEN TEST #2



უცხ.სII 9.18
11.XII.13

HEROES OF WILD WEST.



უცხ.სII 7.12

16.XII.13

WORDS: FREELY,CENTURY,DESTROY,SURVIVE,GUNFIGHTING,RANCH,CRIMINAL,COW.



უცხ.სII 17,18

17.XII.13

WRITING ABOUT THE LEGEND




უცხ.ს II  3.17

18.XII.13

CONSOLIDATION LESSON.




უცხ.ს II  3.17

23.XII.13

LEGENDARY HEROES




უცხ.სII 16,18

24.XII.13

NEW YEAR TRADITIONS IN BRITAIN AND AUSTRALIA



უცხ.სII 16,18


25.XII.13

CHRISTMAS   HOLIDAYS IN EUROPE


Top  score  2
II  სემესტრი  მე-8  კლასი



#


საგნის  სწავლებით  წლის  ბოლოს მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები


სასწავლო  პროგრამის  შინაარსი



     საათების

რაოდენობა
  კალენდარული

გრაფიკი

1


უცხ.ს.III.  1-4
Unit4

Listening  and  speaking
1
21.01
2



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture
2
22/23.01
3



უცხ.ს.III.  11-15
Writing
2
28/29.01
4



უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
30.01
5



უცხ.ს.III.  5-10
Unit  5

Reading
2
4/5.02
6



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1
6.02
7



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
11/12.02
8



უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking
1
13.02
9



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture
2
18/19.02
10



უცხ.ს.III.  11-15

Writing
2
20/25.02
11


უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
26.02
12




Test  3
1
27.02
13



უცხ.ს.III.  5-10
Unit  6 

Reading
2
4/5.03
14



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1
6.03
15



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
11/12.03
16



უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking

1
13.03
17



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture

2
18/19.03
18



უცხ.ს.III.  11-15
Writing

2
20/25.03

19



უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
26.03




20


უცხ.ს.III.  5-10
Unit  7

Reading
2
27.03/1.04
21



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1
2.04
22



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
3/8.04
23



უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking

1
9.04
24



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture

2
10/15.04
25



უცხ.ს.III.  11-15
Writing

2
16/17.04
26



უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
22.04
27




Test   4
1
23.04
28



უცხ.ს.III.  5-10

Un it  8

Reading
2
24/29.04
29



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1

30.04
30



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
1/7.05
31


უცხ.ს.III.  1-4

Listening  and  speaking

1
8.05

32

უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25

Culture

2
13/14.05

33

უცხ.ს.III.  11-15

Writing

2
15/20.05



34


უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
21.05
35


უცხ.ს.III.  5-10
Unit   9
Reading

2
22/27.05
36


უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary

1
28.05

37


უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
29.05

3.06
38


უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking

1
4.06
39



Test   5

1
5.06
40


უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture

2
10/11.06
41


უცხ.ს.III.  11-15
Writing

2
12/17.06
42


უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation

1
18.06
43








ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა
2014-2015 სასწავლო წლისათვის
                                          ინგლისური ენის მასწავლებელი   ნინო  კანდელაკი
2014-2015 სააწავლო წელს მოსწავლეთა ენობრივი უნარ-ჩვევების განვითარების მიზნით და ეროვნიული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტების მიხედვით  ვგეგმავ განვახორციელო შემდეგი აქტივობები სხვადასხვა მიმართულებით:
v  დაწყებითი
v  საბაზო
v  საშუალო
მიმართულება
აქტივობა
აქტივობის მიზანი
მოსალოდნელი შედეგი












კითხვა
v უშაობა როგორც ჩუმ, ისე ხმამაღალი კითხვის ტექნიკაზე.







v წაკითხულის გაგების უნარის გავარჯიშება. (ტექსტები იქნება ჯერ კიდევ მცირე მოცულობის, ნახევრადავთენტიკური, ან ავთენტიკურს მიმსგავსებული დიდაქტიზებული.)




v  მოიმატებს ტექსტების მოცულობა და სირთულის დონე.
v  ფონოლოგიური უნარების განვითარება, რათა მოსწავლეს ფონემური ცნობიერება განუვითარდეს (ზეპირი მარცვლების, ბგერების აღქმის და გამოყენების უნარი)



v  უცხოურ ენაზე დაწერილი ტექსტის ფაქტობრივი ინფორმაციის ამოცნობა, გაგება







v  ავთენტიკური, სხვადასხვა ჟანრისა თუ ტიპის, ლიტერატურული თუ ფუნქციური ტექსტების გაგება და გაანალიზება.
v  კითხვის საბაზისო და ელემენტარული უნარების ჩამოყალიბება





v  მოსწავლეებს მოეთხოვებათ სხვადასხვა ტიპისა და შინაარსის ტექსტების გაგება.








v  მოსწავლე ენობრივ მარაგს ამდიდრებს და სწავლაში უფრო დამოუკიდებელი ხდება.










მოსმენა
v  ტექსტებს ახლავს თვალსაჩინო მასალა- ბგერითი ინდიკატორები (რაიმე ხმაური, მკაფიოდ გამოხატული ინტონაციები და სხვა)





v  მოსმენა, როგორც დიდაქტიზებული, ისე ნახევრად ავთენტიკური ტექსტები



v  ავთენტიკური ტექსტების მოსმენა
v  სიტყვიერ ჯაჭვში ბგერების, სიტყვების, მარტივი წინადადებების მოსმენით გარჩევა

v  ფონემატური სმენის განვითარება შინაარსიან კონტექსტში




v  მოსწავლეების მოსმენის უნარის,ზეპირმეტყველებისგან დამოუკიდებლად უფრო სწრაფად და ღრმად განვითარება.


v  მოსწავლეთა მოსმენის უნარების განვითარება
v  მოსწავლე შეძლებს ამოიცნოს ნაცნობი სიტყვები და მათი მნიშვნელობა







v  მოსწავლეებს მოეთხოვებათ ტექსტის უფრო ამომწურავად გაგება და ენობრივი მოვლენების შესწავლა/გაანალიზება.


v  მოსწავლეები მიეჩვევიან ტექსტის გაგებას მხოლოდ აკუსტიკურ ხატზე დაყრდნობით.
წერა
v  ასოების, სიტყვების ამოწერა, მათი იკონური სახის ამოცნობა





v  ნიმუშის მიხედვით კორესპონდენციის, წერილის, ესეს წერა
v  წერის ტექნიკურ-მოტორული უნარ-ჩვევის ჩამოყალიბება






v  ცხოვრებისეული და პრაქტიკული ტექსტების წერა (საქმიანი/პირადი წერილი, ესე და სხვა).
v  მოსწავლეები შეძლებენ დამოუკიდებლად ამოიცნონ და წერონ ასოები და სიტყვები




v  წერის საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების დაუფლება. მოსწავლეები ეუფლებიან ისეთ უნარ–ჩვევებს, როგორებიცაა აღწერითი თხრობითი ტექსტების შექმნა, პირადი კორესპონდენციის წარმოება და სხვა.













ლაპარაკი
v  რეპროდუცირებისთვის გამოიყენება ლექსები, გათვლები (პატარებისათვის), სიმღერები, დიალოგები, სკეტჩები.



v  დიალოგები, როლური თამაშები






v  დისკუსიები სხვადასსხვა თემებზე





v  სწორი გამოთქმის ჩამოყალიბება და ლექსიკური მარაგის გამდიდრება/განმტკიცება.





v  მოსწავლეთა ლაპარაკის უნარ-ჩვევების განვითარება





v  მოსწავლეთა წახალისება უცხოურ ენაზე სამეტყველოდ
v  მოსწავლეები შესწავლილი ლექსიკური მასალის გამოყენებით დასვამენ/უპასუხებენ კითხვებს და ნიმუშების მიხედვით გაითამაშებენ
 მარტივ სცენებს.


v  მრავალფეროვანი ხდება საკომუნიკაციო სიტუაციები, რომლებშიც მოსწავლე მონაწილეობს როგორც მსმენელი, ან მოქმედი პირი.



v  საკლასო ოთახში კომუნიკაცია  უცხოურ ენაზე მიმდინარეობს.









სწავლის სწავლა
 კითხვარები, რომლებიც სხვადასხვა შინაარსის თვითშეფასების სქემები, ფსიქოლოგიური ხასიათის ტესტები
v  სასწავლო პროცესის მიმდინარეობის გაანალიზება- ვინ რა სტრატეგია გამოიყენა, რა სირთულეებს წააწყდნენ, რამ შეუწყო ხელი სირთულის გადალახვას, რამ შეაფერხა წინსვლა; შედეგების დამოუკიდებლად შეფასება; პასუხისმგებლობის საკუთარ თავზე აღება; სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება






v  მოსწავლეები შეეჩვევიან დამოუკიდებელ აზროვნებას, სასწავლო მიზნებისა და ამოცანების გააზრებას.

v  მოსწავლეები, გააცნობიერებენ საკუთარ და ალტერნატიულ მიდგომებს კონკრეტული ამოცანის გადაჭრისას



კულტურათა დიალოგი
v  მოსწავლეთა ყურადღება გამახვილდება უცხო კულტურის თავისებურებებზე.
v  პარალელები საკუთარ კულტურულ
      გამოცდილებასა თუ                  გარემოსთან.

v  საკუთარი და სხვისი ინდივიდუალურობის განუმეორებლობა, სხვა პიროვნებათა დაფასება, ერთმანეთის მოსმენა, ურთიერთგაგება, ურთიერთთანადგომა.  შემწყნარებლობა ერთმანეთისა და სხვების მიმართ.
v  მოსწავლეებს გაუღრმავდება კულტურული კუთვნილების განცდა, გააცნობიერებინებს კულტურულ მრავალფეროვნებას, ისწავლიან საკუთარი და უცხოური კულტურის დაფასებას.
ენის პრაქტიკული გამოყენება
პროექტის განხორციელება, ტექსტების გადამუშავება მათი მომდევნო გამოყენების მიზნით
კომპლექსური ხასიათის ამოცანების დამოუკიდებლად გადაჭრა ჯგუფური თუ ინდივიდულური მუშაობის ფორმატში
კომუნიკაციურ-ენობრივი უნარების უკეთ დაუფლება. კომუნიკაციურ აქტივობებში მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების განსხვავებულ სიტუაციაში გადატანა


ინდივიდუალური  ამოქმედო გეგმა
                                                         2014-2015 ს./წ.
სახელი      ნინო
გვარი          კანდელაკი
სკოლა - სსიპ ქუთაისის  მე-14  საჯარო სკოლა
თარიღი: 10. 09. 2014
მიმართულება
აქტივობა
განმახორციელებელი ორგანიზაცია/ პირი
რესურსები
შენიშვნა
1
საგაკვეთილო პროცესი
სამოდელო გაკვეთილი
ნინო კანდელაკი


2
ინტეგრირებული გაკვეთილი
უცხოური ენების კათედრა- მათემატიკის/ საბუნებისმეტყველო/ ქართული ენისა და ლიტერატურის/ ესთეტიკის კათედრასთან ერთად


3
პროექტზე დაფუძნებული სწავლება
პროექტ გაკვეთილი
ნინო კანდელაკი


4
სასწავლო პროექტი
ნინო კანდელაკი
ლელა იმნაიშვილი

წყვილში/ ჯგუფში
5
სკოლის განვითარებაზე ორიენტირებული პროექტი
ნინო კანდელაკი
ლელა იმნაიშვილი

წყვილში/ ჯგუფში
3
პროექტზე დაფუძნებული სწავლება
კვლევა
ნინო კანდელაკი


4



წყვილში/ ჯგუფში
5



წყვილში/ ჯგუფში

6
ისტ-ის გამოყენება
სასწავლო დამხმარე რესურსების შექმნა
ნინო კანდელაკი


7
ტექნოლოგიების გამოყენება გაკვეთილის ეფექტურად ჩატარებისათვის
ნინო კანდელაკი


8
ინტერნეტში მოსწავლეებისა და კოლეგებისათვის, ბლოგის და სხვა ელექტრონული საშუალებებით დამხმარე რესურსების განთავსება.
ნინო კანდელაკი


9
მოსწავლეთა მიღწევები
მოსწავლეთა მიღწევები ოლიმპიადებზე, კონფერენციებსა და კონკურსებში
სკოლის მოსწავლეები


10
თვითშეფასება და ზრუნვა პროფესიულ განვითარებაზე
მონაწილეობა პროფესიული განვითარების ტრენინგებში
კანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამები



მასწავლებელთა   ეროვნულ კონფერენციაში მონაწილეობა
ნინო კანდელაკი
ლელა იმნაიშვილი





No comments:

Post a Comment