2014/2015 მე-3 კლასის სასწავლო გეგმა ინგლისურ
ენაში მასწ. ნ.კანდელაკი
#
|
საგნით საწვლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
|
კალენდარული
თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
|
უცხ.დ.3, 6
|
16.09.14
|
WELCOME UNIT. DO,
DOES
|
|
უცხ.დ. 3,
13, 1
|
17.09.14
|
PRESENT SIMPLE
|
|
უცხ.დ.3.6,
9
|
19.09.14
|
INTRODUCE THE
CHARACTERS
PRESENT CONTINUOUS
|
|
უცხ.დ.3.,2
|
23.09.14
|
PREPOSITIONS:over,through,across,into,
|
|
უცხ.დ.3.4,
1
|
24.09.14
|
WHAT IS YOUR
HOBBY?HOW MANY CLOTHES ARE THERE?NAME THE CLOTHES
|
|
უცხ.დ.3.9,
12
|
26.09.14
|
PAST SIMPLE OF THE
VERB TO BE. REGULAR VERBS IN THE PAST SIMPLE
|
|
უცხ.დ.3.9.13
|
30.09.14
|
UNIT 1. THE FIRST
DAY AT SCHOOL. WORDS:SCIENCE,BREAK,PRETTY,
QUARTER,NUMBER,PAINT,GUITAR,EXCITING,
|
|
უცხ.დ.3.17,1,5
|
1.10.14
|
COMPREHENSION
EXERCISES ON UNIT 1
|
|
უცხ.დ.3.4,1
|
3.10.14
|
OUR FIRST DAY IN
SCHOOL
|
|
უცხ.დ.3.
4, 12, 16
|
7.10.14
|
WRITTEN TEST#1
|
|
უცხ.დ3.
17, 3, 4, 5
|
8.10.14
|
THAT IS INTERESTING
|
|
უცხ.დ3,
12, 1
|
10.10.14
|
DIALOGUE: SAVE
HENRY
|
#
|
საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორი
|
კალენდარული
თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის
შინაარსი
|
|
უცხ.დ3. 4,
1
|
15.10 14
|
TALK ABOUT THE
PICTURE
|
|
უცხ.დ3. 12
|
17.10.14
|
DESCRIPTION OF THE
PICTURE
|
|
უცხ.დ3.
13, 1
|
21.10.14
|
REVISION LESSON
|
|
უცხ. დ3..
13,17,1
|
22.10.14
|
WRITTEN TEST#1
|
|
უცხ. დ3.
9, 12
|
24.10.14
|
PEAR TREE FARM
|
|
უცხ. დ3.15,
16
|
28.10.14
|
GARMMAR IN
CONVERSATION
|
|
უცხ. დ3.
13, 12
|
29.10.14
|
POEM:WHAT IS THE
TIME
|
|
უცხ. დ3. 7, 15
|
31.10.14
|
TELLING THE TIME
|
|
უცხ. დ3.
3, 10
|
4.11.14
|
CLASS
COMPOSITION”OUR CLASSES”
|
|
უცხ.დ3,
13, 1
|
5.11.14
|
WRITTEN TEST#2
|
|
უცხ.დ3, 14
|
6.11.14
|
READING OF THE
STORY :TRADITIONAL STORY. JACK AND THE BEANSTALK
|
|
უცხ. დ3,
10
|
8.11.14
|
COMPREHENSION AND
VOCABULARY EXERCISES.
|
|
უცხ. დ3,
17, 1
|
11.11.14
|
DIALOGUE: SAVE
HENRY
|
|
უცხ. დ3,
9, 12
|
12.11.14
|
PEAR TREE FARM
|
#
|
საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
|
კალენდარული
თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
|
უცხ.დ3.6,
19
|
13.11.14
|
Dialogue: PEAR TREE FARM
|
|
უცხ.დ3,9,
12
|
15.11.14
|
GRAMMAR IN CONVERSATION
|
|
უცხ.დ3 12,
8
|
19.11.14
|
LISTENNING TO SONG
|
|
”
|
20.11.14
|
COMPOSITION : THE UGLY MAN AND THE
GOATS
|
|
უცხ. დ3.
17, 18
|
22.11.14
|
CLASS COMPOSITION:WRITING A TRADITIONAL
STORY FROM THE PICTURES
|
|
უცხ.დ3,
12, 29
|
26.11.14
|
REVISION LESSON
|
|
უცხ. დ3,
10
|
27.11.14
|
UNIT 3 A HELICOPTER PILOT
|
|
უცხ. დ3,
13, 3
|
29.11.14
|
WORDS:helmet, earphones, fire, fireman,
protect, lifeguard, beach, hard,hills,brightly,
|
|
უცხ. დ3,
13, 14
|
3.12.14
|
WRITTEN TEST#3
|
|
უცხ. დ3,
14, 17
|
4.12.14
|
UNIT 3 A HOSPITAL NURSE
|
|
”
|
6.12.14
|
READING, COMPREHENSION AND VOCABULARY
|
|
უცხ. დ3,
2, 12
|
10.12.14
|
HERE COME THE WORKMEN
|
|
უცხ. დ3,
17 18
|
11.12.14
|
TALKING ABOUT THE PICTURE
|
საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
|
კალენდარული
თარიღი
|
სასწავლო
პროგრამის შინაარსი
|
უცხ.დ3.
12, 13
|
21.01.14
|
TELLING TIME
|
უცხ.დ 3.
7, 12
|
24. 01.15
|
WRITTEN TEST
|
უცხ.დ 3.
12
|
25. 01.15
|
UNIT 5 .SOUND AND
PICTURES
|
უცხ. დ3.
16, 17
|
28. 01.15
|
LET US LISTEN TO A
MUSIC
|
უცხ.დ.3.17
|
31. 01.15
|
WORDS:cylinder,disc,invent,
drum, plastic,machine,voice,funny
|
უცხ.დ 3.
17.18
|
1.02.15
|
GRAMMAR IN
CONVERSATION.PAST SIMPLE
|
უცხ.3.14
|
4. 02.15
|
UNIT 6.THE
INTERNATIONAL GAMES
|
უცხ.დ3. 15
|
7. 02.15
|
WRITTEN TEST #
|
უცხ.დ 3.16
|
8. 02.15
|
UNIT 7 .THE CITY
TRAIN
|
უცხ.დ3. 9,
12
|
11. 02.15
|
WORDS:welcome,hurry,fly
|
უცხ. დ3.4,
1
|
14. 02.15
|
DIALOGUE : STOP THIEF
|
უცხ.დ3.14,
12
|
15. 02.15
|
MAKING UP THE
CONVERSATON LISTEN TO A SONG
|
უცხ.დ3.12
|
18. 02.15
|
GRAMMAR:IRREGULAR
VERBS
|
უცხ.3 6,9
|
21. 02.15
|
UNIT
8.DIALOGUE STOP THIEF
|
უცხ.დ 3. 9
|
22. 02.15
|
CONVERSATION : AT
THE MEGASTORE
|
უცხ.დ 3.
4, 13
|
25. 02.15
|
CLASS COMPOSITION :
AT THE MALL
|
|
|
|
#
|
საგნის
სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
|
კალენ
დარული
თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
|||||
|
უცხ.დ 3.12
|
28.02.1
|
UNIT 8.AUNT EMMA’S EARRINGS
|
|||||
|
უცხ.დ
3.16, 17
|
1.03.15
|
GRAMMAR . PAST SIMPLE
|
|||||
|
უცხ.დ3.14,
13
|
4. 03.15
|
READING COMPREHENSION
|
|||||
|
უცხ.დ 3.3,
2
|
7. 03.15
|
GRAMMAR: SUPERLATIVE DEGREES
|
|||||
|
უცხ.დ 3.
6, 9
|
8. 03.15
|
SPEAKING SKILLS ON UNIT 8
|
|||||
|
უცხ.დ3. 7,
12
|
11. 03.15
|
LISTENING SKILLS
|
|||||
|
უცხ. დ 3.
12, 15
|
14. 03.15
|
A TRIP ON THE THAMES
|
|||||
|
უცხ.დ3. 17
|
15. 03.15
|
REVISION LESSON
|
|||||
|
უცხ. დ3.
15
|
18. 03.15
|
WRITTEN TEST #2
|
|||||
|
უცხ.დ
3.12, 18
|
21. 03.15
|
GRAMMAR IN CONVERSATION.
PRESENT PROGRESSIVE
|
|||||
|
უცხ.დ3. 19
|
22. 03.15
|
UNIT 9. HOW DO THEY DO THAT
|
|||||
|
უცხ.დ 3.
7, 17
|
25. 03.15
|
VOCABULARY .LEXICAL EXERCISES
|
|||||
|
უცხ.დ 3.26
|
28. 03.15
|
READING COMPREHENSION
|
|||||
|
უცხ.დ 3.
13
|
29. 03.15
|
SPEAKING SKILLS ON UNIT 9
|
|||||
|
უცხ.დ.3
.13, 17
|
1.IV.15
|
LISTENING EXERCISES ON UNIT 9
|
|||||
|
უცხ.დ3.19
|
5.V.15
|
USE OF ENGLISH IN CONVERSATION
|
|||||
|
უცხ.დ 3.12
|
6. IV.15
|
UNIT 10. NEW WORDS
|
|
||||
|
უცხ.დ
3.16, 17
|
8. IV.15
|
CLASS COMPOSITION.WRITING
|
|
||||
|
უცხ.დ3.14,
13
|
10.IV.15
|
LONDON SIGHTS. READING
|
|
||||
|
უცხ.დ 3.3,
2
|
12. IV.15
|
GRAMMAR: PAST SIMPLE INTERROGATIVE
|
|
||||
|
უცხ.დ 3.
6, 9
|
15. IV.1 5
|
LONDON SIGHTS
|
|
||||
|
უცხ.დ3. 7,
12
|
18. IV.15
|
A TRIP ON THE THAMES
|
|
||||
|
უცხ. დ 3.
12, 15
|
19.IV. 15
|
REVISION LESSON
|
|
||||
|
უცხ.დ3. 17
|
22. IV.15
|
WRITTEN TEST #3
|
|
||||
|
უცხ. დ3.
15
|
25. IV.15
|
READING COMPREHENSION
|
|
||||
|
უცხ.დ
3.12, 18
|
26. IV.15
|
SPEAKING SKILLS. UNIT 10
|
|
||||
|
უცხ.დ3. 19
|
2.V.15
|
LISTENING EXES. ON UNIT 10
|
|
||||
|
უცხ.დ 3.
7, 17
|
3. V.15
|
UNIT 11. WORLD FESTIVALS
|
|
||||
|
უცხ.დ 3.26
|
9. V.15
|
WORDS , VOCABULARY
|
|
||||
|
უცხ.დ 3.
13
|
10. V.15
|
READING EXERCISES ON UNIT 11
|
|
||||
|
უცხ.დ.3
.13, 17
|
13. V.15
|
ABOUT WORLD FESTIVALS
|
|
||||
|
უცხ.დ3.19
|
16. V.15
|
FESTIVALS IN DIFFERENT SEASONS
|
|
||||
უცხ.დ 3.12
|
20.V.15
|
GRAMMAR:TO BE GOING TO
|
უცხ.დ
3.16, 17
|
23. V.15
|
UNIT 12. CITIES AT NIGHT
|
უცხ.დ3.14,
13
|
24. V.15
|
REVISION LESSON
|
უცხ.დ 3.3,
2
|
27. V.15
|
WRITTEN TEST #4
|
უცხ.დ 3.
6, 9
|
30. V.15
|
BUILDINGS AROUND THE WORLD
|
უცხ.დ3. 7,
12
|
31. V.15
|
SPECIAL QUESTIONS
|
უცხ. დ 3.
12, 15
|
3.VI.15
|
UNIT 12. COMPREHENSION EX-ES
|
უცხ.დ3. 17
|
6. VI.15
|
SPEAKING SKILLS ON UNIT 12
|
უცხ. დ3.
15
|
7. VI.15
|
DIALOGUES AND CONVERSATIONS
|
უცხ.დ
3.12, 18
|
10. VI.15
|
PUT THE SENTENCES INTO CORRECT
ORDER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2014/2015 მე-4 კლასის სასწავლო გეგმა ინგლისურ ენაში მასწ. ნ.კანდელაკი
#
|
საგნით სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
||||
|
უცხ.დ.4, 6
|
16.09.14
|
WELCOME UNIT. DO, DOES
|
||||
|
უცხ.დ. 4, 13, 1
|
17.09.14
|
PRESENT SIMPLE
|
||||
|
უცხ.დ.4.6, 9
|
19.09.14
|
INTRODUCE THE CHARACTERS
PRESENT CONTINUOUS
|
||||
|
უცხ.დ.4.,2
|
23.09.14
|
PREPOSITIONS:over,through,across,into,
|
||||
|
უცხ.დ.4.4, 1
|
24.09.14
|
WHAT IS YOUR HOBBY?HOW MANY
CLOTHES ARE THERE?NAME THE CLOTHES
|
||||
|
უცხ.დ.4.9, 12
|
26.09.14
|
PAST SIMPLE OF THE VERB TO BE.
REGULAR VERBS IN THE PAST SIMPLE
|
||||
|
უცხ.დ.
4.9.13
|
30.09.14
|
Welcome Unit
|
||||
|
უცხ.დ.4.17,1,5
|
1.10.14
|
COMPREHENSION EXERCISES ON UNIT
1
|
||||
|
უცხ.დ.4.4,1
|
3.10.14
|
OUR FIRST DAY IN SCHOOL
|
||||
|
უცხ.დ.4. 4, 12, 16
|
7.10.14
|
WRITTEN TEST#1
|
||||
|
უცხ.დ4. 17, 3, 4, 5
|
8.10.14
|
THAT IS INTERESTING
|
||||
#
|
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორი
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
||||
|
უცხ.დ4. 4, 1
|
15.10 14
|
Welcome unit
|
||||
|
უცხ.დ4. 12
|
17.10.14
|
Making sentences negative and interrogative
|
||||
|
უცხ.დ4. 13, 1
|
21.10.14
|
Regular verbs
|
||||
|
უცხ. დ4.. 13,17,1
|
22.10.14
|
Speaking exercises
|
||||
|
უცხ. დ4. 9, 12
|
24.10.14
|
Unit 1 . School Clubs Are Fun
|
||||
|
უცხ. დ4
.15,
16
|
28.10.14
|
GARMMAR IN CONVERSATION: Past
Simple
|
||||
|
უცხ. დ4. 13, 12
|
29.10.14
|
Reading exercises
|
||||
|
უცხ. დ4. 7, 15
|
31.10.14
|
Writing an
email to a friend
|
||||
|
უცხ. დ4. 3, 10
|
4.11.14
|
Unit 2 :Red Riding Hood
|
||||
|
უცხ.დ4, 13, 1
|
5.11.14
|
Reading exercises,
comprehension, vocabulary ex-es
|
||||
|
უცხ.დ4, 14
|
6.11.14
|
Dialogue: Let’s Put On a Play
|
||||
|
უცხ. დ4, 10
|
8.11.14
|
Unit 3 . WATER BIRDS.
|
||||
|
უცხ. დ4, 17, 1
|
11.11.14
|
Reading , vocabulary
|
||||
|
უცხ. დ4, 9, 12
|
12.11.14
|
Speaking ex-es
|
||||
#
|
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო
პროგრამის შინაარსი
|
||||
|
უცხ.დ4,.6, 19
|
13.11.14
|
Vocabulary and reading
|
||||
|
უცხ.დ4,9, 12
|
15.11.14
|
Project: My Club
|
||||
|
უცხ.დ4, 12, 8
|
19.11.14
|
Revision lesson
Units 1-3
|
||||
|
უცხ.დ4, 12, 8 ”
|
20.11.14
|
Dialogue and speaking
|
||||
|
უცხ. დ4. 17, 18
|
22.11.14
|
Unit 4 . Making things we use
|
||||
|
უცხ.დ4, 12, 29
|
26.11.14
|
Vocabulary exercises
|
||||
|
უცხ. დ4, 10
|
27.11.14
|
Reading ex-es
|
||||
|
უცხ. დ4, 13, 3
|
29.11.14
|
Comprehension ex-es
|
||||
|
უცხ. დ4, 13, 14
|
3.12.14
|
Speaking ex-es
|
||||
|
უცხ. დ4, 14, 17
|
4.12.14
|
Dialogue : Let’s Put On a Play
|
||||
|
”
|
6.12.14
|
READING, COMPREHENSION AND
VOCABULARY
|
||||
|
უცხ. დ4, 2, 12
|
10.12.14
|
Writing composition
|
||||
|
უცხ. დ4, 17 18
|
11.12.14
|
TALKING ABOUT THE PICTURE
|
||||
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
უცხ.დ4. 12, 13
|
21.01.14
|
How to make things
|
უცხ.დ 4. 7, 12
|
24. 01.15
|
Revision lesson
|
უცხ.დ 4. 12
|
25. 01.15
|
UNIT 5 . A DANCE FESTIVAL
|
უცხ. დ4. 16, 17
|
28. 01.15
|
LET US LISTEN TO A MUSIC
|
უცხ.დ.4.17
|
31. 01.15
|
VOCABULARY EX-ES
|
უცხ.დ 4. 17.18
|
1.02.15
|
GRAMMAR IN CONVERSATION.PAST
SIMPLE
|
უცხ.4.14
|
4. 02.15
|
SPEAKING EX-ES
|
უცხ.დ4. 15
|
7. 02.15
|
GRAMMAR: PAST CONTINOUS
|
უცხ.დ 4, 16
|
8. 02.15
|
UNIT 6 . CHANGES IN NATURE
|
უცხ.დ4. 9, 12
|
11. 02.15
|
VOCABULARY EXERCISES
|
უცხ. დ4.4, 1
|
14. 02.15
|
COMPREHENSION EX-ES
|
უცხ.დ4.14, 12
|
15. 02.15
|
MAKING UP THE CONVERSATON
LISTEN TO A SONG
|
უცხ.დ4.12
|
18. 02.15
|
GRAMMAR:IRREGULAR VERBS
|
უცხ.4 6,9
|
21. 02.15
|
SPEAKING EX-ES . AMAZING
CHANGES
|
უცხ.დ 4. 9
|
22. 02.15
|
CONVERSATION : ART CLUB
|
უცხ.დ 4. 4, 13
|
25. 02.15
|
GARMMAR: PAST CONTINOUS
|
|
|
|
#
|
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
|
კალენ
დარული
თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
|||||
|
უცხ.დ 4.12
|
28.02.1
|
UNIT
7. PEOPLE IN THE WORLD
|
|||||
|
უცხ.დ 4.16, 17
|
1.03.15
|
VOCABULARY
EX-ES
|
|||||
|
უცხ.დ4.14, 13
|
4.
03.15
|
READING
COMPREHENSION
|
|||||
|
უცხ.დ 4.3, 2
|
7.
03.15
|
GRAMMAR:
SUPERLATIVE DEGREES
|
|||||
|
უცხ.დ 4. 6, 9
|
8.
03.15
|
SPEAKING
SKILLS ON UNIT 7
|
|||||
|
უცხ.დ4. 7, 12
|
11.
03.15
|
LISTENING
SKILLS
|
|||||
|
უცხ. დ 4. 12, 15
|
14.
03.15
|
OLD CUSTOMS IN THE MODERN WORLD
|
|||||
|
უცხ.დ4. 17
|
15.
03.15
|
REVISION
LESSON
|
|||||
|
უცხ. დ4. 15
|
18.
03.15
|
COMPREHENSION
EX-ES.
|
|||||
|
უცხ.დ 4.12, 18
|
21.
03.15
|
GRAMMAR
IN CONVERSATION. PRESENT PROGRESSIVE
|
|||||
|
უცხ.დ4. 19
|
22.
03.15
|
SPEAKING
EXERCISES.
|
|||||
|
უცხ.დ 4. 7, 17
|
25.
03.15
|
VOCABULARY REVISION
|
|||||
|
უცხ.დ 4.26
|
28.
03.15
|
READING
COMPREHENSION
|
|||||
|
უცხ.დ 4. 13
|
29.
03.15
|
SPEAKING
SKILLS ON UNIT 7
|
|||||
|
უცხ.დ.4 .13, 17
|
1.IV.15
|
LISTENING
EXERCISES ON UNIT 7
|
|||||
|
უცხ.დ4.19
|
5.V.15
|
USE
OF ENGLISH IN CONVERSATION
|
|||||
|
უცხ.დ 4.12
|
6.
IV.15
|
UNIT
8 . THE INCAS .
|
|
||||
|
უცხ.დ 4.16, 17
|
8.
IV.15
|
A
MESSAGE TO THE INCAS KING
|
|
||||
|
უცხ.დ4.14, 13
|
10.IV.15
|
READING AND VOCABULARY
|
|
||||
|
უცხ.დ 4.3, 2
|
12.
IV.15
|
GRAMMAR: PAST SIMPLE INTERROGATIVE
|
|
||||
|
უცხ.დ 4. 6, 9
|
15.
IV.1 5
|
COMPREHENSION
EX-ES.
|
|
||||
|
უცხ.დ4. 7, 12
|
18.
IV.15
|
LISTENING EXERCISES
|
|
||||
|
უცხ. დ 4. 12, 15
|
19.IV.
15
|
REVISION LESSON
|
|
||||
|
უცხ.დ4. 17
|
22.
IV.15
|
CLASS CIMPOSITION
|
|
||||
|
უცხ. დ4. 15
|
25.
IV.15
|
DIALOGUE:
LET’S PUT ON A PLAY
|
|
||||
|
უცხ.დ 4.12, 18
|
26.
IV.15
|
UNIT
9 . CHINESE INVENTIONS
|
|
||||
|
უცხ.დ4. 19
|
2.V.15
|
LISTENING
EXES ON UNIT 9
|
|
||||
|
უცხ.დ 4. 7, 17
|
3.
V.15
|
VOCABULARY EXERCISES
|
|
||||
|
უცხ.დ 4.26
|
9.
V.15
|
VOCABULARY,
COMPREHENSION EX-ES
|
|
||||
|
უცხ.დ 4. 13
|
10.
V.15
|
READING
EXERCISES ON UNIT 9
|
|
||||
|
უცხ.დ.4 .13, 17
|
13.
V.15
|
WE USE THESE EVERY DAY
|
|
||||
|
უცხ.დ4.19
|
16.
V.15
|
SPEAKING
SKILLS
|
|
||||
№
|
საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
|
კალენდარული თარირი
|
სასწავლო პროგრამის
შინაარსი
|
უცხ.სII.10
|
16.09.13
|
GETTING STARTED.FOOD.SCHOOL. IN TOWN
|
|
უცხ.ს II.11
|
17.09.13
|
PREPOSITIONS OF TIME &PLACE.
|
|
უცხ.ს II.6.12
|
19.09.`13
|
VERB TO BE AND HAVE GOT
|
|
უცხ.ს II 14,16
|
23.09.13
|
UNIT 1. FRIENDS. ROB’S SPECIAL FRIEND
|
|
უცხ.ს II .18
|
24.09.13
|
GRAMMAR:PRESENT SIMPLE. ADVERBS OF FREQUENCY
|
|
უცხ.ს II.11
|
25.09.13
|
COMMUNICATIONFICTIONAL FRIENDS
|
|
უცხ.ს II.7.
|
30.IX.13
|
WRITING.PUNCTUATION.
|
|
უცხ.ს II 7.13
|
1.X.13
|
REVISION LESSON.PREPOSITIONS AND ADVERBS
|
|
უცხ.ს II 13,18
|
3.X.13
|
UNIT 2. THE ARTS.I WANT TO BE AN ACTRESS
|
|
უცხ.ს II 6, 9,
12
|
7.X.13
|
WORDS:WORRIED,PER CENT,REHEARSE,
|
|
უცხ.ს II 23
|
8.X.13
|
GRAMMAR: PRESENT CONTINUOUS AND PRESENT SIMPLE
|
|
უცხ.ს II 10,15
|
10.X.13
|
CONSOLIDATION LESSON
|
|
უცხ.ს II16,17
|
14.X.13
|
WORDS:EARRINGS,TRAINERS,NECKLACE,JACKET,TRACKSUIT,
|
|
უცხ.ს II 6, 4
|
15.X.13
|
A DAY AT THE CIRCUS.
|
|
უცხ.ს II 17,3
|
17X.13
|
WRITING. AND , BUT. REVISION LESSON
|
|
უცხ.ს II 3, 16
|
21.X.13
|
WRITTEN TEST #1
|
|
უცხ.ს II 21,
23
|
22.X.13
|
UNIT 3.TELEVISION.WATCHING ALL AROUND THE WORLD.
|
№
|
საგნის სწავლებით
წლოის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღ
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
||
უცხ.ს II 3.17
|
29.X.13
|
THIS WEEK’S PROGRAMMES.
|
|||
უცხ.სII 17,18
|
31.X.13
|
COMPARATIVES AND SUPERLATIVES
|
|||
უცხ.სII 11
|
4.XI.13
|
GRAMMAR:PAST SIMPLE OF BE , CAN
|
|||
უცხ.ს II 3,6.9
|
5.XI.13
|
CONTROL YOUR TV.TEEN MAGAZINE
|
|||
უცხ.სII 7.12
|
7.XI.13
|
WRITING. A REPORT ORGANISING INFORMATION
|
|||
უცხ.სII 14.16
|
11.XI.13
|
REVISION LESSON.UNITS 1, 2
|
|||
უცხ.სII 6, 5
|
12.XI.13
|
UNIT 4 . INTO THE BLUE.
|
|||
უცხ.სII 23,22
|
14.XI.13
|
CHAPTER TWO. FINISH THE CHAPTER.
|
|||
უცხ.სII 19
|
18.XI.13
|
FINISH THE STORY
|
|||
უცხ.სII 7,12
|
19.XI.13
|
WORDS:HURRY, CHECK-IN-DESK,LAUGH,FLIGHT,ATTENDANT,DISSAPPEAR
|
|||
უცხ.სII 14,16
|
21.XI.13
|
PAST SIMPLE: REGULAR VERBS
|
|||
უცხ.სII 22
|
25.XI.13
|
PAST SIMPLE: IRREGULAR VERBS
|
|||
უცხ.სII 9.18
|
26.XI.13
|
WALKABOUT THE WORLD.
|
|||
უცხ.სII 23
|
28.XI.13
|
WRITING A POSTCARD. LINKERS.
|
|||
უცხ.სII 7.12
|
2.XII.13
|
REVISI ON LESSON.HEROES.
|
|||
უცხ.სII 16,18
|
3.XII..13
|
YOUNG HEROES.WORDS:SHARK,CONDITION,DETERMINED,ORPHANAGE.
|
|||
უცხ.სII 19
|
9.XII.13
|
GRAMMAR: REVISION OF
IRREGULAR VERBS. REVISION OF THE VERB
FORMS. COUNTABLE AND UNCOUNTABLE
NOUNS.
|
|||
უცხ.სII 22
|
10.XII.13
|
WRITTEN TEST #2
|
|||
უცხ.სII 9.18
|
11.XII.13
|
HEROES OF WILD WEST.
|
|||
უცხ.სII 7.12
|
16.XII.13
|
WORDS: FREELY,CENTURY,DESTROY,SURVIVE,GUNFIGHTING,RANCH,CRIMINAL,COW.
|
|||
უცხ.სII 17,18
|
17.XII.13
|
WRITING ABOUT THE LEGEND
|
|||
უცხ.ს II 3.17
|
18.XII.13
|
CONSOLIDATION LESSON.
|
|||
უცხ.ს II 3.17
|
23.XII.13
|
LEGENDARY HEROES
|
|||
უცხ.სII 16,18
|
24.XII.13
|
NEW YEAR TRADITIONS IN BRITAIN AND AUSTRALIA
|
|||
უცხ.სII 16,18
|
25.XII.13
|
CHRISTMAS HOLIDAYS IN EUROPE
|
|||
Top score 2
II სემესტრი მე-8 კლასი
#
|
საგნის
სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
და ინდიკატორები
|
სასწავლო პროგრამის
შინაარსი
|
საათების
რაოდენობა
|
კალენდარული
გრაფიკი
|
1
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Unit4
Listening
and speaking
|
1
|
21.01
|
2
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
22/23.01
|
3
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
28/29.01
|
4
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
30.01
|
5
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 5
Reading
|
2
|
4/5.02
|
6
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
6.02
|
7
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
11/12.02
|
8
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening
and speaking
|
1
|
13.02
|
9
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
18/19.02
|
10
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
20/25.02
|
11
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
26.02
|
12
|
Test 3
|
1
|
27.02
|
|
13
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 6
Reading
|
2
|
4/5.03
|
14
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
6.03
|
15
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
11/12.03
|
16
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening
and speaking
|
1
|
13.03
|
17
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
18/19.03
|
18
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
20/25.03
|
19
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
26.03
|
20
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 7
Reading
|
2
|
27.03/1.04
|
21
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
2.04
|
22
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
3/8.04
|
23
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening
and speaking
|
1
|
9.04
|
24
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
10/15.04
|
25
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
16/17.04
|
26
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
22.04
|
27
|
Test 4
|
1
|
23.04
|
|
28
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Un it 8
Reading
|
2
|
24/29.04
|
29
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
30.04
|
30
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
1/7.05
|
31
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening and
speaking
|
1
|
8.05
|
32
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
13/14.05
|
33
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
15/20.05
|
34
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
21.05
|
35
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 9
Reading
|
2
|
22/27.05
|
36
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
28.05
|
37
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
29.05
3.06
|
38
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening and
speaking
|
1
|
4.06
|
39
|
Test 5
|
1
|
5.06
|
|
40
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
10/11.06
|
41
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
12/17.06
|
42
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
18.06
|
43
|
ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა
2014-2015 სასწავლო წლისათვის
ინგლისური
ენის მასწავლებელი ნინო კანდელაკი
2014-2015 სააწავლო წელს მოსწავლეთა ენობრივი უნარ-ჩვევების განვითარების
მიზნით და ეროვნიული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტების მიხედვით ვგეგმავ განვახორციელო შემდეგი აქტივობები სხვადასხვა
მიმართულებით:
v დაწყებითი
v საბაზო
v საშუალო
მიმართულება
|
აქტივობა
|
აქტივობის
მიზანი
|
მოსალოდნელი
შედეგი
|
კითხვა
|
v მუშაობა როგორც ჩუმი, ისე ხმამაღალი კითხვის
ტექნიკაზე.
v
წაკითხულის გაგების უნარის გავარჯიშება. (ტექსტები იქნება ჯერ კიდევ მცირე მოცულობის, ნახევრადავთენტიკური, ან ავთენტიკურს მიმსგავსებული დიდაქტიზებული.)
v
მოიმატებს ტექსტების მოცულობა და სირთულის დონე.
|
v ფონოლოგიური უნარების
განვითარება, რათა მოსწავლეს ფონემური ცნობიერება განუვითარდეს (ზეპირი მარცვლების,
ბგერების აღქმისა და გამოყენების უნარი)
v
უცხოურ
ენაზე დაწერილი ტექსტის ფაქტობრივი ინფორმაციის ამოცნობა, გაგება
v
ავთენტიკური, სხვადასხვა ჟანრისა თუ ტიპის, ლიტერატურული
თუ ფუნქციური ტექსტების გაგება და გაანალიზება.
|
v კითხვის საბაზისო და ელემენტარული უნარების
ჩამოყალიბება
v
მოსწავლეებს მოეთხოვებათ სხვადასხვა ტიპისა და შინაარსის ტექსტების გაგება.
v
მოსწავლე ენობრივ მარაგს ამდიდრებს და სწავლაში უფრო
დამოუკიდებელი ხდება.
|
მოსმენა
|
v ტექსტებს ახლავს თვალსაჩინო მასალა- ბგერითი ინდიკატორები (რაიმე ხმაური, მკაფიოდ გამოხატული
ინტონაციები და სხვა)
v მოსმენა, როგორც
დიდაქტიზებული, ისე ნახევრად ავთენტიკური ტექსტები
v
ავთენტიკური
ტექსტების მოსმენა
|
v სიტყვიერ ჯაჭვში ბგერების, სიტყვების, მარტივი წინადადებების
მოსმენით გარჩევა
v ფონემატური სმენის განვითარება შინაარსიან კონტექსტში
v
მოსწავლეების
მოსმენის უნარის,ზეპირმეტყველებისგან დამოუკიდებლად უფრო სწრაფად და ღრმად განვითარება.
v
მოსწავლეთა
მოსმენის უნარების განვითარება
|
v მოსწავლე შეძლებს ამოიცნოს ნაცნობი სიტყვები და
მათი მნიშვნელობა
v
მოსწავლეებს
მოეთხოვებათ ტექსტის უფრო ამომწურავად გაგება და ენობრივი მოვლენების შესწავლა/გაანალიზება.
v მოსწავლეები მიეჩვევიან ტექსტის
გაგებას მხოლოდ აკუსტიკურ ხატზე დაყრდნობით.
|
წერა
|
v ასოების, სიტყვების
ამოწერა, მათი იკონური სახის ამოცნობა
v ნიმუშის მიხედვით
კორესპონდენციის, წერილის, ესეს წერა
|
v წერის
ტექნიკურ-მოტორული უნარ-ჩვევის ჩამოყალიბება
v ცხოვრებისეული და პრაქტიკული ტექსტების წერა (საქმიანი/პირადი
წერილი, ესე და სხვა).
|
v მოსწავლეები შეძლებენ
დამოუკიდებლად ამოიცნონ და წერონ ასოები და სიტყვები
v წერის საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების დაუფლება. მოსწავლეები
ეუფლებიან ისეთ უნარ–ჩვევებს, როგორებიცაა აღწერითი თხრობითი ტექსტების შექმნა, პირადი
კორესპონდენციის წარმოება და სხვა.
|
ლაპარაკი
|
v რეპროდუცირებისთვის გამოიყენება ლექსები, გათვლები
(პატარებისათვის), სიმღერები, დიალოგები, სკეტჩები.
v
დიალოგები,
როლური თამაშები
v
დისკუსიები
სხვადასსხვა თემებზე
|
v სწორი გამოთქმის ჩამოყალიბება და ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება/განმტკიცება.
v
მოსწავლეთა
ლაპარაკის უნარ-ჩვევების განვითარება
v
მოსწავლეთა
წახალისება უცხოურ ენაზე სამეტყველოდ
|
v მოსწავლეები შესწავლილი ლექსიკური მასალის გამოყენებით
დასვამენ/უპასუხებენ კითხვებს და ნიმუშების მიხედვით გაითამაშებენ
მარტივ სცენებს.
v
მრავალფეროვანი ხდება საკომუნიკაციო სიტუაციები, რომლებშიც
მოსწავლე მონაწილეობს როგორც მსმენელი, ან მოქმედი პირი.
v
საკლასო ოთახში კომუნიკაცია უცხოურ ენაზე მიმდინარეობს.
|
სწავლის
სწავლა
|
კითხვარები, რომლებიც სხვადასხვა შინაარსის თვითშეფასების სქემები, ფსიქოლოგიური ხასიათის ტესტები
|
v სასწავლო პროცესის მიმდინარეობის
გაანალიზება- ვინ რა სტრატეგია გამოიყენა, რა სირთულეებს წააწყდნენ, რამ შეუწყო ხელი
სირთულის გადალახვას, რამ შეაფერხა წინსვლა; შედეგების დამოუკიდებლად შეფასება; პასუხისმგებლობის
საკუთარ თავზე აღება; სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება
|
v მოსწავლეები შეეჩვევიან დამოუკიდებელ აზროვნებას,
სასწავლო მიზნებისა და ამოცანების გააზრებას.
v მოსწავლეები, გააცნობიერებენ საკუთარ და
ალტერნატიულ მიდგომებს კონკრეტული ამოცანის გადაჭრისას
|
კულტურათა
დიალოგი
|
v
მოსწავლეთა
ყურადღება გამახვილდება უცხო კულტურის თავისებურებებზე.
v პარალელები საკუთარ კულტურულ
გამოცდილებასა თუ გარემოსთან.
|
v საკუთარი და სხვისი ინდივიდუალურობის
განუმეორებლობა, სხვა პიროვნებათა დაფასება, ერთმანეთის მოსმენა, ურთიერთგაგება,
ურთიერთთანადგომა. შემწყნარებლობა ერთმანეთისა
და სხვების მიმართ.
|
v მოსწავლეებს გაუღრმავდება კულტურული
კუთვნილების განცდა, გააცნობიერებინებს კულტურულ მრავალფეროვნებას, ისწავლიან საკუთარი
და უცხოური კულტურის დაფასებას.
|
ენის
პრაქტიკული გამოყენება
|
პროექტის განხორციელება, ტექსტების გადამუშავება მათი მომდევნო გამოყენების მიზნით
|
კომპლექსური ხასიათის ამოცანების დამოუკიდებლად გადაჭრა ჯგუფური თუ ინდივიდუალური მუშაობის ფორმატში
|
კომუნიკაციურ-ენობრივი უნარების უკეთ დაუფლება. კომუნიკაციურ აქტივობებში მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების განსხვავებულ სიტუაციაში გადატანა
|
ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
2014-2015
ს./წ.
სახელი
ნინო
გვარი კანდელაკი
სკოლა - სსიპ
ქუთაისის მე-14 საჯარო სკოლა
თარიღი: 10. 09.
2014
№
|
მიმართულება
|
აქტივობა
|
განმახორციელებელი ორგანიზაცია/ პირი
|
რესურსები
|
შენიშვნა
|
1
|
საგაკვეთილო პროცესი
|
სამოდელო გაკვეთილი
|
ნინო კანდელაკი
|
||
2
|
ინტეგრირებული გაკვეთილი
|
უცხოური ენების კათედრა- მათემატიკის/ საბუნებისმეტყველო/
ქართული ენისა და ლიტერატურის/ ესთეტიკის კათედრასთან ერთად
|
|||
3
|
პროექტზე დაფუძნებული სწავლება
|
პროექტ გაკვეთილი
|
ნინო კანდელაკი
|
||
4
|
სასწავლო პროექტი
|
ნინო კანდელაკი
ლელა იმნაიშვილი
|
წყვილში/ ჯგუფში
|
||
5
|
სკოლის განვითარებაზე ორიენტირებული პროექტი
|
ნინო კანდელაკი
ლელა იმნაიშვილი
|
წყვილში/ ჯგუფში
|
||
3
|
პროექტზე დაფუძნებული სწავლება
|
კვლევა
|
ნინო კანდელაკი
|
||
4
|
წყვილში/ ჯგუფში
|
||||
5
|
წყვილში/ ჯგუფში
|
6
|
ისტ-ის გამოყენება
|
სასწავლო დამხმარე რესურსების შექმნა
|
ნინო კანდელაკი
|
||
7
|
ტექნოლოგიების გამოყენება გაკვეთილის ეფექტურად
ჩატარებისათვის
|
ნინო კანდელაკი
|
|||
8
|
ინტერნეტში მოსწავლეებისა და კოლეგებისათვის,
ბლოგის და სხვა ელექტრონული საშუალებებით დამხმარე რესურსების განთავსება.
|
ნინო კანდელაკი
|
|||
9
|
მოსწავლეთა მიღწევები
|
მოსწავლეთა მიღწევები ოლიმპიადებზე, კონფერენციებსა
და კონკურსებში
|
სკოლის მოსწავლეები
|
||
10
|
თვითშეფასება და ზრუნვა პროფესიულ განვითარებაზე
|
მონაწილეობა პროფესიული განვითარების ტრენინგებში
|
კანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამები
|
||
მასწავლებელთა ეროვნულ კონფერენციაში მონაწილეობა
|
ნინო კანდელაკი
ლელა იმნაიშვილი
|
No comments:
Post a Comment