პროექტ -გაკვეთილი” გაზაფხული ” SPRING
მე-5 კლასელები მიეგებნენ გაზაფხულის მოსვლას . მათ დაამზადეს პოსტერი და გააკეთეს პრეზენტაციები მოცემულ თემაზე.
გაკვეთილის თემა : ჩემი საყვარელი სპორტსმენი
მე-5 კლასელები მიეგებნენ გაზაფხულის მოსვლას . მათ დაამზადეს პოსტერი და გააკეთეს პრეზენტაციები მოცემულ თემაზე.
გაკვეთილის თემა : ჩემი საყვარელი სპორტსმენი
MY FAVOURITE
SPORTSMAN
სწავლების
საფეხური: მე-8
კლასი. ს
.II.
პედაგოგი: ნინო კანდელაკი
თარიღი:
25.10.2014
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის პრეზენტაცია
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.ს II,18,მოსწავლეებში ტრანსფერის მოხდენა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებში შესწავლილი თემის გაღრმავება-შეჯამება
წინასწარი ცოდნა: ტექსტი რონალდოს
სპორტული ბიოგრაფიიის
გაცნობა
სასწავლო მასალა
და რესურსები: ინგლისური
ენის სახელმძღვანელო
TOP
SCORE, 2,
ვატმანის ფორმეტის
ქაღალდი, დაფა.
გაკვეთილის მსვლელობა: 1. მისალმება და სიის ამოკითხვა -2წ.
2. რონალდოს ბიოგრაფიის მიმოხილვა - 10- წ.
3. ჯგუფების მიერ პოსტერების
პრეზენტაცია - 25 წ.
4. შეფასება -5 წ.
5. საშინაო დავალების
მიცემა - 2წ.
შეფასების კრიტერიუმი
1 - 3
|
4 - 5
|
6 – 7
|
8 - 10
|
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და მოითხოვს დამატებით განმარტებას
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირე ხარვეზები
|
ლოგიკურად არის აგებული წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია,საუბრობს დარწმუნებით
|
არგუმენტაცია
|
არასწორად აქვს არგუმენტაცია
|
არგუმენტაცია მცირეა და არადამაჯერებელი
|
არგუმენტები აქვს მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
არგუმენტები ბევრია და დამაჯერებელი, გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით
|
დასკვნები
|
არასწორად აქვს გაკეთებული
|
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკურია, კარგად არის ყამოყალიბებული და ორგანიზებულია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად ამყარებს კონტაქტს
|
აქვს კომუნიკაციის უნარი,ადექვატურად რეაგირებს აუდიტორიის რეაქციაზე
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არსწორად იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
იყენებს მხოლოდ დიაგრამებსა და ცხრილებს
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
|
გაკვეთილის თემა : ცნობილი ადამიანები.
მსახიობები
.CELEBRITIES.FAMOUS
ACTORS
სწავლების
საფეხური: მე-7 კლასი. ს
.II.
პედაგოგი: ნინო კანდელაკი
თარიღი:
16.11.2014
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის პრეზენტაცია
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.ს I,18,მოსწავლეებში ტრანსფერის მოხდენა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებში შესწავლილი თემის გაღრმავება-შეჯამება
წინასწარი ცოდნა: ცნობილ ადამიანები ამერიკაში და დიდ ბრიტანეთში
სასწავლო მასალა
და რესურსები: ინგლისური
ენის სახელმძღვანელო
TOP
SCORE, 1,
ვატმანის ფორმეტის
ქაღალდი, დაფა.
გაკვეთილის მსვლელობა: 1. მისალმება და სიის ამოკითხვა -2წ.
2. ბრიტანეთის ტელეარხების მიმოხილვა - 10- წ.
3. ჯგუფების მიერ პოსტერების პრეზენტაცია
- 25 წ.
4. შეფასება -5 წ.
5. საშინაო დავალების
მიცემა - 2წ.
შეფასების კრიტერიუმი
1 - 3
|
4 - 5
|
6 – 7
|
8 - 10
|
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და მოითხოვს დამატებით განმარტებას
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირე ხარვეზები
|
ლოგიკურად არის აგებული წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია,საუბრობს დარწმუნებით
|
არგუმენტაცია
|
არასწორად აქვს არგუმენტაცია
|
არგუმენტაცია მცირეა და არადამაჯერებელი
|
არგუმენტები აქვს მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
არგუმენტები ბევრია და დამაჯერებელი, გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით
|
დასკვნები
|
არასწორად აქვს გაკეთებული
|
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკურია, კარგად არის ყამოყალიბებული და ორგანიზებულია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად ამყარებს კონტაქტს
|
აქვს კომუნიკაციის უნარი,ადექვატურად რეაგირებს აუდიტორიის რეაქციაზე
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არსწორად იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
იყენებს მხოლოდ დიაგრამებსა და ცხრილებს
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
|
გაკვეთილის თემა : ჩვენი დროის
გმირები
OUR
HEROES
სწავლების
საფეხური: მე-7 კლასი. ს
.II.
პედაგოგი: ნინო კანდელაკი
თარიღი:
11.02.2015
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის პრეზენტაცია
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.ს I,18,მოსწავლეებში ტრანსფერის მოხდენა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებში შესწავლილი თემის გაღრმავება-შეჯამება
წინასწარი ცოდნა: ბეთანი ჰამილტონის ისტორია
სასწავლო მასალა
და რესურსები: ინგლისური
ენის სახელმძღვანელო
TOP
SCORE, 1,
ვატმანის ფორმეტის
ქაღალდი, დაფა.
გაკვეთილის მსვლელობა: 1. მისალმება და სიის ამოკითხვა -2წ.
2. ბრიტანეთის ტელეარხების მიმოხილვა - 10- წ.
3. ჯგუფების მიერ პოსტერების პრეზენტაცია
- 25 წ.
4. შეფასება -5 წ.
5. საშინაო დავალების
მიცემა - 2წ.
შეფასების კრიტერიუმი
1 - 3
|
4 - 5
|
6 – 7
|
8 - 10
|
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და მოითხოვს დამატებით განმარტებას
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირე ხარვეზები
|
ლოგიკურად არის აგებული წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია,საუბრობს დარწმუნებით
|
არგუმენტაცია
|
არასწორად აქვს არგუმენტაცია
|
არგუმენტაცია მცირეა და არადამაჯერებელი
|
არგუმენტები აქვს მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
არგუმენტები ბევრია და დამაჯერებელი, გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით
|
დასკვნები
|
არასწორად აქვს გაკეთებული
|
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკურია, კარგად არის ყამოყალიბებული და ორგანიზებულია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად ამყარებს კონტაქტს
|
აქვს კომუნიკაციის უნარი,ადექვატურად რეაგირებს აუდიტორიის რეაქციაზე
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არსწორად იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
იყენებს მხოლოდ დიაგრამებსა და ცხრილებს
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
|
გაკვეთილის თემა : ერთი დღის
პროგრამა ტელეარხზე
ONE DAY
PROGRAMME ON TV CHANNEL
სწავლების
საფეხური: მე-7 კლასი. ს
.II.
პედაგოგი: ნინო კანდელაკი
თარიღი:
12.12.2014
განხორციელებული აქტივობა: პოსტერის პრეზენტაცია
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები : უცხ.ს II,18,მოსწავლეებში ტრანსფერის მოხდენა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებში შესწავლილი თემის გაღრმავება-შეჯამება
წინასწარი ცოდნა: ინფორმაცია სატელევიზიო პროგრამებზე
სასწავლო მასალა
და რესურსები: ინგლისური
ენის სახელმძღვანელო
TOP
SCORE, 2,
A4 ფორმეტის ქაღალდი,
დაფა.
გაკვეთილის მსვლელობა: 1. მისალმება და სიის ამოკითხვა -2წ.
2. სატელევიზიო არხების მიმოხილვა - 10- წ.
3. ჯგუფების მიერ პოსტერების პრეზენტაცია
- 25 წ.
4. შეფასება
-5 წ.
5. საშინაო დავალების
მიცემა - 2წ.
PROJECT CTEL LESSON 5 . VOLUNTEERISM
Public School #14 .Teachers:
Civics: Miranda Lazariashvili
ICT: Aza Chubinidze
English: Nino Kandelaki, Thamar Akhobadze.
Workshop Instructors: Toma Mallett, Tiniko Kutivadze
CTEL Lesson Number : 5. Topic: Volunteering
Grade: 9th Date: 12.05.2020
Objectives :
Civics: Sts will be able to determine and analyze the concept of volunteerism .
ICT: Sts will be able to do the tasks using Word Processing Programme; sts will be able to present their ideas by using Power Point Programme.
English: Sts will be able to state their opinions about volunteer work using the target vocabulary ; sts will be able to present their ideas about the fulfilled volunteer work using verbs in Passive Voice .
| |||
Stage of the lesson
|
Time
|
Class organizing form
| |
Materials
|
laptop computers- 15 items, smart board, monitor.
| ||
Warming Up
Civics
English ICT
|
Civics : What is it to make a good citizen ?
English: Teacher shows slide show presentation about volunteerism and interacts with sts about the main principles of volunteer work.
ICT: Teacher shows Power Point Presentation on the monitor.
|
3 min.
5 min.
|
Individual work
|
Activity 1
|
English: What kind of volunteer work would fit your interests and goals? Discussion. Teacher says that while doing a volunteer work we should consider our interests and inclinations and choose it in accordance with it. She asks sts to think about the topic and state their opinions.
ICT: Teacher tells sts to open the Word Processing Program and do the task in their laptops and send them to the teacher’s email.
|
7 min
|
Pair work
|
Activity 2
|
English; Civics: Your Volunteer Work
Teacher asks students to remember the job vacancies they had got at the last lesson and think about the volunteer work they did by answering the main question- WHAT KIND OF VOLUNTEER WORK was done DURING YOUR CAREER?( reference to the last lesson vacancies: a surgeon at the medical centre; a newsreader at the local TV station; a chef at the restaurant;a flight attendant at the International Airport; a sales manager at the big department store). Sts will answer the following questions in their groups:
1. What was the activity?
2. How was the event advertised?
3. Who supported you in your volunteer work?
4. A motto for your job
Sts will have 10 min preparatory time and 2-3 min to present their ideas. Teacher asks to use Past Simple Passive if possible. Teacher says that they will assess the presentations with a special assessment rubrics provided.
ICT: Teacher tells sts to do the task in their laptops and send them to the teacher’s email.
|
10 min
15 min.
|
Group work
|
Activity 3
|
Civics: Volunteering from our recent history. Sts discuss how young volunteers struggle with the flood on riv. Vera in Tbilisi. What motivates a person to help others?
ICT: Teacher tells sts that they may work in their notebooks as well though they may also work in their laptops.
|
5 min.
|
Group work
|
HANDOUT 1
What volunteer jobs would fit with your interests and goals? Work in pairs – 3 min.
For example:
I like gardening and could volunteer planting trees.
I really love dogs and could volunteer at an animal shelter.
This vocabulary might be useful
Vocabulary
1. Volunteer მოხალისე
2. Altruist ალტრუისტი, ქველმოქმედი
3. Provide უზრუნველყოფა
4. Gain მოპოვება
5. Benefit სარგებელი
6. Purpose დანიშნულება
7. Confidence დაჯერებულობა
8. Self-confidence თავდაჯერებულობა
9. Community თემი
10. Make difference ცვლილების შეტანა
11. Charity ქველმოქმედება
12. Fund raising ფულის შეგროვება
13. Donate შეწირვა
14. Donation შემოწირულობა
15. Opportunity შესაძლებლობა
16. Disabled უნარშეზღუდული
17. Elderly ხანში შესული
HANDOUT 2
WHAT KIND OF VOLUNTEER WORK DID YOU DO DURING YOUR CAREER ? WORK IN YOUR GROUPS AND PRESENT YOUR IDEAS. You have 10 minutes preparatory time and 2-3 min for presentation.
Your presentations should imply the answers to the following questions:
1. What was the activity?
Describe what was the action, event, etc.
2. How was the event advertised?
What kind of advertisement did you use for the action- flyers, website adds.
3. Who were you supported by in your volunteer work?
Who funded your event and supported you in your work- the top manager, chief executive, local authorities, etc
4. A motto for your job.
What are the words that can be a short slogan for your job, e.g., “ Don’t worry, be healthy”. You may use words from famous songs, poems, etc.
No comments:
Post a Comment