WELCOME TO NINO'S BLOG

me

me

Total Pageviews

თემატური გეგმები

                       თემატური გეგმები  

  მე 6 კლასი

     #
საგნით  საწვლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის   შინაარსი

უცხ.დ.3, 6
16.09.13
WELCOME UNIT. DO, DOES

უცხ.დ. 3, 13, 1

17.09.13
PRESENT SIMPLE

უცხ.დ.3.6, 9
19.09.13
INTRODUCE THE CHARACTERS
PRESENT CONTINUOUS

უცხ.დ.3.,2
23.09.13
PREPOSITIONS:over,through,across,into,

უცხ.დ.3.4, 1
24.09.13
WHAT IS YOUR HOBBY?HOW MANY CLOTHES ARE THERE?NAME THE CLOTHES

უცხ.დ.3.9, 12
26.09.13
PAST SIMPLE OF THE VERB TO BE. REGULAR VERBS IN THE PAST SIMPLE

უცხ.დ.3.9.13
30.09.13
UNIT 1. THE FIRST DAY AT SCHOOL. WORDS:SCIENCE,BREAK,PRETTY, QUARTER,NUMBER,PAINT,GUITAR,EXCITING,

უცხ.დ.3.17,1,5
1.10.13
COMPREHENSION EXERCISES ON UNIT 1

უცხ.დ.3.4,1
3.10.13
OUR FIRST DAY IN SCHOOL

უცხ.დ.3. 4, 12, 16
7.10.13
WRITTEN TEST#1

უცხ.დ3. 17, 3, 4, 5
8.10.13
THAT IS INTERESTING

უცხ.დ3, 12, 1
10.10.13
DIALOGUE: SAVE HENRY


     #
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორი
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის შინაარსი

უცხ.დ3. 4, 1
15.10 13
TALK ABOUT THE PICTURE

უცხ.დ3. 12
17.10.13
DESCRIPTION OF THE PICTURE

უცხ.დ3. 13, 1
21.10.13
REVISION LESSON

უცხ. დ3.. 13,17,1
22.10.13
WRITTEN TEST#1

უცხ. დ3. 9, 12
24.10.13
PEAR TREE FARM

უცხ. დ3.15, 16
28.10.13
GARMMAR IN CONVERSATION

უცხ. დ3. 13, 12
29.10.13
POEM:WHAT IS THE TIME

უცხ. დ3.  7, 15
31.10.13
TELLING THE TIME

უცხ. დ3. 3, 10
4.11.13
CLASS COMPOSITION”OUR CLASSES”

უცხ.დ3, 13, 1
5.11.13
WRITTEN TEST#2

უცხ.დ3, 14
6.11.13
READING OF THE STORY :TRADITIONAL STORY. JACK AND THE BEANSTALK

უცხ. დ3, 10
8.11.13
COMPREHENSION AND VOCABULARY EXERCISES.

უცხ. დ3, 17, 1
11.11.13
DIALOGUE: SAVE HENRY

უცხ. დ3, 9, 12
12.11.13
PEAR TREE FARM
      #
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
სასწავლო პროგრამის  შინაარსი

უცხ.დ3.6, 19
13.11.13
Dialogue: PEAR TREE FARM

უცხ.დ3,9, 12
15.11.13
GRAMMAR IN CONVERSATION

უცხ.დ3 12, 8
19.11.13
LISTENNING TO SONG

             ”
20.11.13
COMPOSITION : THE UGLY MAN AND THE GOATS

უცხ. დ3. 17, 18
22.11.13
CLASS COMPOSITION:WRITING A TRADITIONAL STORY FROM THE PICTURES

უცხ.დ3, 12, 29
26.11.13
REVISION LESSON

უცხ. დ3, 10
27.11.13
UNIT 3    A HELICOPTER PILOT

უცხ. დ3, 13, 3
29.11.12
WORDS:helmet, earphones, fire, fireman, protect, lifeguard, beach, hard,hills,brightly,

უცხ. დ3, 13, 14
3.12.13
WRITTEN TEST#3

უცხ. დ3, 14, 17
4.12.13
UNIT 3 A HOSPITAL NURSE

                 ”
6.12.13
READING, COMPREHENSION AND VOCABULARY

უცხ. დ3, 2, 12
10.12.13
HERE COME THE WORKMEN

უცხ. დ3, 17 18
11.12.13
TALKING ABOUT THE PICTURE


საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
კალენდარული თარიღი
     სასწავლო  პროგრამის შინაარსი
უცხ.დ3. 12, 13
21.01.14
TELLING TIME
უცხ.დ 3. 7, 12
24. 01.14
WRITTEN TEST
უცხ.დ 3. 12
25. 01.14
UNIT 5 .SOUND AND PICTURES
უცხ. დ3. 16, 17
28. 01.14
LET US LISTEN TO A MUSIC
უცხ.დ.3.17
31. 01.14
WORDS:cylinder,disc,invent, drum, plastic,machine,voice,funny
უცხ.დ 3. 17.18
1.02.14
GRAMMAR IN CONVERSATION.PAST SIMPLE
უცხ.3.14
4. 02.14
UNIT 6.THE INTERNATIONAL GAMES
უცხ.დ3. 15
7. 02.14
WRITTEN TEST #
უცხ.დ 3.16
8. 02.14
UNIT 7 .THE CITY TRAIN
უცხ.დ3. 9, 12
11. 02.14
WORDS:welcome,hurry,fly
უცხ. დ3.4, 1
14. 02.14
DIALOGUE :  STOP THIEF
უცხ.დ3.14, 12
15. 02.14
MAKING UP THE CONVERSATON LISTEN TO A SONG
უცხ.დ3.12
18. 02.14
GRAMMAR:IRREGULAR VERBS
უცხ.3 6,9
21. 02.14
UNIT 8.DIALOGUE   STOP   THIEF
უცხ.დ 3. 9
22. 02.14
CONVERSATION : AT THE MEGASTORE
უცხ.დ 3. 4, 13
25. 02.14
CLASS COMPOSITION : AT THE MALL



  #
  საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
კალენ
დარული
თარიღი
            სასწავლო პროგრამის შინაარსი

უცხ.დ 3.12
28.02.14
UNIT 8.AUNT EMMA’S EARRINGS

უცხ.დ 3.16, 17
1.03.14
GRAMMAR . PAST SIMPLE

უცხ.დ3.14, 13
4. 03.14
READING COMPREHENSION

უცხ.დ 3.3, 2
7. 03.14
GRAMMAR: SUPERLATIVE  DEGREES

უცხ.დ 3. 6, 9
8. 03.14
SPEAKING SKILLS ON UNIT 8

უცხ.დ3. 7, 12
11. 03.14
LISTENING SKILLS

უცხ. დ 3. 12, 15
14. 03.14
A TRIP ON  THE THAMES

უცხ.დ3. 17
15. 03.14
REVISION LESSON

უცხ. დ3. 15
18. 03.14
WRITTEN TEST #2

უცხ.დ 3.12, 18
21. 03.14
GRAMMAR IN CONVERSATION. PRESENT PROGRESSIVE

უცხ.დ3. 19
22. 03.14
UNIT 9. HOW DO THEY DO THAT

უცხ.დ 3. 7, 17
25. 03.14
VOCABULARY .LEXICAL EXERCISES

უცხ.დ 3.26
28. 03.14
READING COMPREHENSION

უცხ.დ 3. 13
29. 03.14
SPEAKING SKILLS ON UNIT 9

უცხ.დ.3 .13, 17
1.IV.14
LISTENING EXERCISES ON UNIT 9

უცხ.დ3.19
5.V.14
USE OF ENGLISH IN CONVERSATION

უცხ.დ 3.12

6. IV.14
UNIT 10. NEW WORDS



უცხ.დ 3.16, 17


8. IV.14
CLASS COMPOSITION.WRITING



უცხ.დ3.14, 13
10.IV.14


LONDON SIGHTS. READING



უცხ.დ 3.3, 2

12. IV.14

 GRAMMAR: PAST SIMPLE INTERROGATIVE



უცხ.დ 3. 6, 9


15. IV.1 4
LONDON SIGHTS



უცხ.დ3. 7, 12


18. IV.14
A TRIP ON THE THAMES



უცხ. დ 3. 12, 15

19.IV. 14
REVISION   LESSON



უცხ.დ3. 17

22. IV.14
WRITTEN TEST #3



უცხ. დ3. 15


25. IV.14
READING COMPREHENSION



უცხ.დ 3.12, 18


26. IV.14
SPEAKING SKILLS. UNIT 10



უცხ.დ3. 19


2.V.14
LISTENING EXES. ON UNIT 10



უცხ.დ 3. 7, 17

3. V.14
UNIT 11.  WORLD FESTIVALS



უცხ.დ 3.26


9. V.14
WORDS , VOCABULARY



უცხ.დ 3. 13


10. V.14
READING EXERCISES ON UNIT 11



უცხ.დ.3 .13, 17


13. V.14
ABOUT WORLD FESTIVALS



უცხ.დ3.19


16. V.14
FESTIVALS IN DIFFERENT SEASONS






უცხ.დ 3.12

20.V.14
GRAMMAR:TO BE GOING TO
უცხ.დ 3.16, 17


23. V.14
UNIT 12. CITIES  AT NIGHT
უცხ.დ3.14, 13

24. V.14
REVISION   LESSON
უცხ.დ 3.3, 2

27. V.14
 WRITTEN TEST #4
უცხ.დ 3. 6, 9


30. V.14
BUILDINGS AROUND THE WORLD
უცხ.დ3. 7, 12


31. V.14
SPECIAL QUESTIONS
უცხ. დ 3. 12, 15

3.VI.14
UNIT 12. COMPREHENSION EX-ES
უცხ.დ3. 17

6. VI.14
SPEAKING SKILLS ON UNIT 12
უცხ. დ3. 15


7. VI.14
DIALOGUES AND CONVERSATIONS
უცხ.დ 3.12, 18


10. VI.14
PUT THE SENTENCES INTO CORRECT ORDER
უცხ.დ3. 19


13. VI.14
LISTENING EX-ES
უცხ.დ 3. 7, 17

14. VI.14
SPEAKING ON UNIT 12


















მე-7 კლასი


 2013/2014                            მე-7 კლასის სასწავლო გეგმა ინგლისურ ენაში       მასწ. ნ.კანდელაკი
  №
 საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
კალენდარული თარირი
               სასწავლო პროგრამის შინაარსი





უცხ.სII.10
16.09.13


GETTING STARTED.FOOD.SCHOOL. IN TOWN




უცხ.ს II.11
17.09.13

PREPOSITIONS OF TIME &PLACE.



უცხ.ს II.6.12
19.09.`13

VERB TO BE AND HAVE GOT


უცხ.ს II 14,16
23.09.13

UNIT 1. FRIENDS. ROB’S SPECIAL FRIEND


უცხ.ს II .18
24.09.13

GRAMMAR:PRESENT SIMPLE. ADVERBS OF FREQUENCY


უცხ.ს II.11
25.09.13

COMMUNICATIONFICTIONAL FRIENDS


უცხ.ს II.7.
30.IX.13

WRITING.PUNCTUATION.


უცხ.ს II 7.13
1.X.13

REVISION LESSON.PREPOSITIONS AND ADVERBS


უცხ.ს II 13,18
3.X.13

UNIT 2. THE ARTS.I WANT TO BE AN ACTRESS


უცხ.ს II 6, 9, 12
7.X.13

WORDS:WORRIED,PER CENT,REHEARSE,


უცხ.ს II 23
8.X.13

GRAMMAR: PRESENT CONTINUOUS AND PRESENT SIMPLE


უცხ.ს II 10,15
10.X.13

CONSOLIDATION LESSON


უცხ.ს II16,17
14.X.13

WORDS:EARRINGS,TRAINERS,NECKLACE,JACKET,TRACKSUIT,


უცხ.ს II 6, 4
15.X.13

A  DAY  AT THE CIRCUS.


უცხ.ს II 17,3
17X.13
WRITING. AND , BUT. REVISION LESSON


უცხ.ს II  3, 16
21.X.13

WRITTEN TEST #1


უცხ.ს II 21, 23
22.X.13
UNIT 3.TELEVISION.WATCHING ALL AROUND THE WORLD.











 საგნის სწავლებით წლოის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
კალენდარული თარიღ
        სასწავლო პროგრამის შინაარსი



უცხ.ს II  3.17
29.X.13

THIS WEEK’S PROGRAMMES.


უცხ.სII 17,18
31.X.13

COMPARATIVES AND SUPERLATIVES


უცხ.სII 11
4.XI.13

GRAMMAR:PAST SIMPLE OF BE , CAN


უცხ.ს II 3,6.9
5.XI.13

CONTROL YOUR TV.TEEN MAGAZINE


უცხ.სII 7.12
7.XI.13

WRITING. A REPORT ORGANISING INFORMATION


უცხ.სII 14.16
11.XI.13

REVISION LESSON.UNITS 1, 2


უცხ.სII 6, 5
12.XI.13

UNIT 4 . INTO THE BLUE.


უცხ.სII 23,22
14.XI.13

CHAPTER TWO. FINISH THE CHAPTER.



უცხ.სII  19
18.XI.13

FINISH THE STORY


უცხ.სII  7,12
19.XI.13

WORDS:HURRY, CHECK-IN-DESK,LAUGH,FLIGHT,ATTENDANT,DISSAPPEAR


უცხ.სII 14,16
21.XI.13

PAST SIMPLE: REGULAR VERBS


უცხ.სII  22
25.XI.13

PAST SIMPLE: IRREGULAR VERBS


უცხ.სII 9.18
26.XI.13

WALKABOUT THE WORLD.


უცხ.სII 23
28.XI.13

WRITING A POSTCARD. LINKERS.


უცხ.სII 7.12
2.XII.13

REVISI ON  LESSON.HEROES.


უცხ.სII 16,18
3.XII..13

YOUNG HEROES.WORDS:SHARK,CONDITION,DETERMINED,ORPHANAGE.







უცხ.სII  19




9.XII.13
  GRAMMAR: REVISION OF IRREGULAR VERBS.  REVISION OF THE VERB FORMS.  COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS.









უცხ.სII  22



10.XII.13



WRITTEN TEST #2



უცხ.სII 9.18
11.XII.13

HEROES OF WILD WEST.



უცხ.სII 7.12

16.XII.13

WORDS: FREELY,CENTURY,DESTROY,SURVIVE,GUNFIGHTING,RANCH,CRIMINAL,COW.



უცხ.სII 17,18

17.XII.13

WRITING ABOUT THE LEGEND




უცხ.ს II  3.17

18.XII.13

CONSOLIDATION LESSON.




უცხ.ს II  3.17

23.XII.13

LEGENDARY HEROES




უცხ.სII 16,18

24.XII.13

NEW YEAR TRADITIONS IN BRITAIN AND AUSTRALIA



უცხ.სII 16,18


25.XII.13

CHRISTMAS   HOLIDAYS IN EUROPE





მე 8 კლასი


Top  score  2

II  სემესტრი  მე-8  კლასი




#


საგნის  სწავლებით  წლის  ბოლოს მისაღწევი შედეგი  და ინდიკატორები


სასწავლო  პროგრამის  შინაარსი



     საათების

რაოდენობა
  კალენდარული

გრაფიკი

1


უცხ.ს.III.  1-4
Unit4

Listening  and  speaking
1
21.01
2



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture
2
22/23.01
3



უცხ.ს.III.  11-15
Writing
2
28/29.01
4



უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
30.01
5



უცხ.ს.III.  5-10
Unit  5

Reading
2
4/5.02
6



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1
6.02
7



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
11/12.02
8



უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking
1
13.02
9



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture
2
18/19.02
10



უცხ.ს.III.  11-15

Writing
2
20/25.02
11


უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
26.02
12




Test  3
1
27.02
13



უცხ.ს.III.  5-10
Unit  6 

Reading
2
4/5.03
14



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1
6.03
15



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
11/12.03
16



უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking

1
13.03
17



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture

2
18/19.03
18



უცხ.ს.III.  11-15
Writing

2
20/25.03

19



უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
26.03




20


უცხ.ს.III.  5-10
Unit  7

Reading
2
27.03/1.04
21



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1
2.04
22



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
3/8.04
23



უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking

1
9.04
24



უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture

2
10/15.04
25



უცხ.ს.III.  11-15
Writing

2
16/17.04
26



უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
22.04
27




Test   4
1
23.04
28



უცხ.ს.III.  5-10

Un it  8

Reading
2
24/29.04
29



უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary
1

30.04
30



უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
1/7.05
31


უცხ.ს.III.  1-4

Listening  and  speaking

1
8.05

32

უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25

Culture

2
13/14.05

33

უცხ.ს.III.  11-15

Writing

2
15/20.05




34


უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation
1
21.05
35


უცხ.ს.III.  5-10
Unit   9
Reading

2
22/27.05
36


უცხ.ს.III.  8/13/27
Vocabulary

1
28.05

37


უცხ.ს.III.  8/28
Grammar
2
29.05

3.06
38


უცხ.ს.III.  1-4
Listening  and  speaking

1
4.06
39



Test   5

1
5.06
40


უცხ.ს.III.  16-20/21,22,23/
                   24,25
Culture

2
10/11.06
41


უცხ.ს.III.  11-15
Writing

2
12/17.06
42


უცხ.ს.III.  18,19
Pronunciation

1
18.06
43







      ანგარიშები

 2013/2014  სასწავლო წლის  მე-2 სემესტრში   გაწეული   მუშაობის
                                                                ანგარიში . მასწ. ნ. კანდელაკი   
მეორე სემესტრში ჩემს მიერ იქნა  განხორციელებული შემდეგი აქტივობები:
1.      06.02.2014წ. ჩავატარე  სამოდელო გაკვეთილი მე-6 კლასში თემაზე ”გამოგონებები”
2.      18.04.2014 წ.  აქტივობა   დედამიწის დღესთან დაკავშირებით-8კლასები
3.      20.03.2014-26.04.2014    ჩემი  ორი მოსწავლის (8 კლ)  მონაწილეობა  შექსპირის  საიუბილეო  კვირეულში  
4.      2014 წ. მარტში  განვახორციელე აქტივობა-პოსტერის შექმნა თემაზე  ” ჩემი გმირები”
5.      6.06.2014  ჩავატარე  კომპიუტერით  ადაპტირებული  ტესტირება .
6.      72 კლასის  მოსწავლის მარიამ კერელეიშვილის  ლონდონის სკოლის  ოლიმპიადაში   გამარჯვება  იმერეთის რეგიონში
    





   ყოველი დღე დედამიწის დღეა

ჩვენი სკოლის უცხო ენათა (ინგლისურისკათედრა კვლავ აქტიურად ეხმიანება მნიშვნელოვან თარიღებსამჯერად მათ ინგლისური ენის მასწავლებლების ლელა იმნაიშვილის ა ნინო კანდელაკის  ხელმძღვანელობით დედამიწის დღის აღსანიშნავად მოაწყვეს გამოფენა "Earth Day is Every Day" (ყოველი დღე დედამიწის დღეა). ლელა იმნაიშვილმა მე-3, მე-4 და მე-8 კლასებში განახორციელა აქტივობა "Minute Art", რომელიც მოსწავლეებმა წარმოადგინეს საპრეზენტაციო პროგრამა Power Point-ის სახითაქტივობის შინაარსითითოეულმა მოსწავლემ 3 წუთის განმავლობაში გადმოსცა საკუთარი ემოციები დედამიწის დღესთან დაკავშირებითდროის ლიმიტი 3 წუთი შეირჩა ცნობილი სამაშველო სიგნალის "SOS"-ის გათვალისწინებით.
3.      მე 14 საჯარო სკოლის მე83 სკოლის მოსწავლეები   ლედი ჩანქსელიანი და ნინი ხარაიშვილი   ჩართულია აკ.წერეთლის სახ.უნივერსიტეტის უცხოური ენების დეპატრამენტის  მიერ ინიცირებულ  მოსაწვლეთა და სტუდენტთა  კვირეულში, რომელიც მიძღვნილია  დიდი ინგლისელი დრამატურგის უილიამ შექსპირის  ცხოვრებას და შემოქმედებას. ლედი ჩანქსელიანი მონაწილეობას იღებს მოსწავლეთა კონფერენციაში. მისი საკონფერენციო თემაა” Early years of   of  William Shakespeare “  ( უილიამ შექსპირის  ცხოვრების და შმოქმედების  ადრინდელი ხანა). მას დახმარება უწევს კვირეულის ორგანიზატორები და მისი პედაგოგი ნ. კანდელაკი.  
ნინი ხარაიშვილი ამ ღონისძიებაში არის ჩართული  საკუთარი  ნახატების  წარდგენით. მან შეასრულა  უილიამ შექსპირის პორტრეტი და აგრეთვე ამ დიდი დრამატურგის  ცენტრალური ტრაგედიის  გმირების  Romeo and Juliet  რომეო და ჯულიეტას სურათი. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ ჩვენი სკოლის მოსწავლეები ამ ღონისძიებაში მონაწილეებს შორის ყველაზე უმცროსები არიან.  მიუხედავად ამისა, ისინი დიდი ინტერესით არიან  ჩართულები ამ საინტერესო ღონისძიებაში და იძენენ ძვირფას გამოცდილებას.
ამ კვირეულის ფარგლებში  ბავშვები მიიწვიეს მესხიშვილის სახელობის დარამატულ თეატრში, სადაც  15.04.2014 წელს ჩატარდება ხელოვანმცოდნე  დოდო  ხურცილავას    ლექცია  თემაზე ”შექსპირი  სცენაზე”.ასევე მოსწავლეები  დაესწრებიან     სპექტაკლ  ”მაკბეტს”   , რომლებსაც წარადგენენ  ნორჩ მაყურებელთა თეატრის მსახიობები.



          უკვე ორი წელიწადია , რაც   მე-7  კლასის მოსწავლე  მარიამ კერელეიშვილი  არის ლონდონის სკოლის  ოლიმპიადაში აქტიურად ჩართული. ლონდონის ინგლისური ენის სკოლა  The London School  of English  არის ერთ-ერთი  ყველაზე წარმატებული  აკრედიტირებული  სასწავლებელი, რომელიც   ყოველწლიურად ატარებს ოლიმპიადას ინგლისურ ენაში. ოლიმპიადა მიზნად ისახავს  გამოავლინოს ნიჭიერი მოსწავლეები  და მისცეს მათ შანსი   წარმოაჩინონ საკუთარი ცოდნა  უცხოურ  ენაში. როგორც წესი, ოლიმპიადა სამ ტურად ტარდება, რომლის ყოველი მომდევნო ეტაპი  სიღრმისეულად ამოწმებს  მოსწავლეების კომპეტენციას  ინგლისურ ენაში. განსაკუთრებული სირთულით გამოირჩევა   ფინალური ტური , რომელზეც მარიამმა მიიღო ყველაზე მაღალი შედეგი იმერეთის რეგიონის მასშტაბით. მარიამი მიიწვიეს დაჯილდოვებაზე ,რომელიც ჩატარდება  ა. წ. 29 07. ქ.თბილისში . საინტერესოა ის ფაქტიც, რომ  დაჯილდოვებაზე მარიამი წარდგება საკუტარი მუსიკალური ნომრით, რადგანაც გარდა წარჩინებული სწავლისა  მარიამი  გატაცებულია მუსიკით და აქაც დიდი წარმატებები აქვს.


             ინგლისური ენის მასწავლებლის ნინო კანდელაკის  მიერ ჩატარებული სამუშაოს ანგარიში    2014/2015 წლის პირველ სემესტრში

2014/2015  სასწავლო წელს  ჩემი საათობრივი დატვირთვა  წარმოადგენს 15 საათს.  ვასწავლი  მე-3 კლასებს(2), მე-67კლასს, მე-8კლასს, მე-4 კლასს(3)
მე-3კლასებში   წელს ვაგრძელებთ ინგლისური ენის შესწავლას , ანუ ეს სწავლების მესამე  წელია. აღსანიშნავია, რომ არის გარკვეული პროგრესი  მოსწავლების მიერ სასწვლო პროგრამის ათვისებაში. გარკვეული  პრობლემები , როგორიცაა ადრეული ასაკის   მოსწავლეებისათვის დამახასიათებელი   ყურადრების კონცენტრაციის ნაკლებობა, მაღალი მშფოთვარება, ჰიპერაქტიურობა  წელს გაცილებით ნაკლებადაა გამოკვეთილი. შეიმჩნევა რიგი  მოსწავლეებისგან აკადემიური მოსწრების ამაღლება. ბავშვები მეტი ხალისით და ინტერესით  ეუფლებიან კითხვის ტექნიკას, რაც ამ ეტაპზე  პრიორრიტეტულ მიმართულებათ მიიჩნევა. მე-2 კლასელების ლექსიკური მარაგი  გაიზარდა   ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული ოდენობით. თუმცა აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ  Macmillan English, level 3 ანუ პირველი დონის  სახელმძღვანელოს  ათვისება   მოხდა დაგეგმილზე ოდნავი დაგვიანებით. ამ ასპექტშიც  ვხელმძღვანელობდი   ხარისხობრივი მაჩვენებლით , ამიტომ  პრიორიტეტად  მივიჩნიე პირველი დონე, როგორც ერთ-ერთი საპასუხისმებლო დონე სათანადოდ გამევლო. ამჯერად, მეორე დონის  მეოთხედი გავლილი გვაქვს ნაცვლად გაწერილი  ნახევრისა. შედეგად 3კლასსი 5  წარჩინებული მოსწრების მოსწავლეა  ჩემს საგანში.,ხოლო მე-3კლასში  9 წარჩინებული მოსწავლეა.
მე-7 1კლასში  ინგლისური ენის  სწავლების  მე-5 წელია,  ,აქ  ისწავლება  TOP SCORE 1 მინდა ავღნიშნო ამ კლასის  მაღალი აკადემიური მოსწრება ინგლისურ ენაში. მოსწავლეები  წარმატებით  ეუფლებიან  ეროვნული  სასწავლო  გეგმით გათვალისწინებულ  პროგრამას . მიუხედავად  რთულ ლექსიკურად  დატვირთული  ტექსტებისა,  მოსწავლეები   კარგად ითვისებენ  მასალას და  წარმატებით აღწევენ  ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ  შედეგებს. თუმცა  არის გარკვეული პრობლემებიც. მოგეხსენებათ,  ინგლისური ენის ერთ-ერთ სირთულეს მართლწერა წარმოადგენს. ამ მიმართულებით   ჩასატარებელია დამატებითი საკლასო  სამუშაო. ვითარებას ართულებს კლასის მრავალრიცხოვანება, კლასში 31 მოსწავლეა, და, მოგეხსენებათ, წარმატებული სწავლა-სწავლების  გარემო უცხო ენაში არის არაუმეტეს 15-18 მოსწავლისა. არსებულ პრობლემას მე მივიჩნევდი , როგორც ობიექტურ მიზეზად.  სწორედ ამ კლასის მოსწავლეებმა აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა  ინგლისური ენის ოლიმპიადაში KINGS. ში. ხოლო ორი მოსწავლე - საბა მაწკეპლაძე და ამირან მახარაძემ  წარმატებით  გადალახეს  London school  ის  1 ეტაპი.
მოსწავლის წარმატებას შეფასება განსაღვრავს. მე_7 კლასში  17 წარჩინებული მოსწავლეა(9-10 ქულა). ამ კლასში განხორციელდა   საკლასო პროექტები:
1.    My FAVOIRITE   ACTOR
2.    My FAVOURITE  TV PROGRAMME
მე-82 კლასს  უკვე წლების მანძილზე ვასწავლი და ამ მოსწავლეებს ვიცნობ ყველაზე ხანგრლივად. უნდა აღინიშნოს კლასის  კარგი აკადემიური მოსწრება. ეს კლასიც წლების მანძილზე  აქტიურად არის ჩართული  ინგლისური ენის ოლიმპიადებში-KINGS.. არსანიშნავია  ამ კლასის მოსწავლის მარიამ კერელეიშვილის მირწევები-  ის გადავიდა  London School  ის ფინალში.  კლასში  პირველი სემესტრის ბოლოს 17 წარჩინებული მოსწავლეა( 8-9-10 ქულა),რაც  სასიხარულოა.  მოსწავლეები წარმატებით ითვისებენ როგორც გრამატიკულ,ასევე ლექსიკურ მასალას. შემაჯამებელი სამუშაობების ანალიზიდან  სჩანს, რომ  ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ  შედეგებს  მოსწავლეები აღწევენ კარგად
ამ კლასში განვახორციელე საკლასო პროექტი  : MY FAVOURITE  SPORTSMAN.
მოსწავლეებმა  შესაბამისი  თემის შესწავლის  შემდეგ  სამ  ჯგუფად დაყოფილებმა  დაამზადეს კედლის გაზეტები, რომლებშიც  მოყვეს თავიანთი საყვარელი სპორტსმენების სესახებ. და მოახდინეს პრეზენტაცია..
მე 4  კლასი.  პირველი წელია ამ კლასის   ვასწავლი. კლასი  საშუალო  აკადემიური მოსწრების არის.  თუმცა მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი, რომ  1 სემესტრიე ბოლოსთვის  კლასში უფრო  ამაღლდა მოსწრება  ინგლისურ ენაში, თუმცა კლასის ოლიმპიადებში ჩართულობა დაბალია.
ინგლისური კლუბი
სკოლაში  სკოლაში ფუნქციონირება დაიწყო ინგლისური ენის კლუბმა English Club, რომელიც  მუშაობს ორი მიმართულები: შეასწვლის  დაწყებითი კლასების მოსწავლეებს  პროექტებზე მუშაობას და   აგრეთვე  დრამატული წრის  ფორმატითაც მუშაობს. განხორციელდა:
1.    დამზადდა  პროექტები თემაზე  PEAR TREE  FARM
2.      დამზადდა ინგლისური ანბანის   ასოები მხატვრულად
3.      კლუბის წევრ მოსწავლეებს დაუმზადდა   საწევრო ბარათები
4.      მომზადდა  სახალწლო  აქტივობა- გაიმართა  ინგლისური  ანბანის  პირვეკლასელებისთვის   განმეორება- განმტკიცება
5.      მომზადდა  სკეტჩი ინგლისურ ენაზე
კათედრაზე გაზიარება.
 ინგლისური ენის სწავლება ხდება არა მარტო საგაკვეთილო პროცესის დროსუცხო ენის სწავლების ერთ-ერთი ეფექტური გზა არის საგამნათლებლო პროექტით სწავლებაპროექტი როგორც მეთოდი გახდა მეტად აქტუალური ბოლო წლებშიმისი წარმატებულობა , როგორც არაფორმალური მეთოდი , თვანათლივ ასახავს ამა თუ იმ საჭირბოროტო თემის წინ წამოწევის აქტუალობასმიგვაჩნიარომ ამ მეთოდის გამოყენებით გავაღრმავებთ მოსწავლეებში ცოდნასგავუნვითარებთ მოსწავლეებს საჭირო უნარებს და გავზრდით მათ მოტივაციასსწორედ ამ აზრის გასაზიარებლად შევკრიბეთ ჩვენლელა იმნაიშვილმა და ნინო კანდელაკმაჩვენი კოლეგები 12.12.14 ინგლისური ენის კათედრის სხდომაზეჩვენ გავუზიარეთ ჩვენს კოლეგებს ჩვენს მიერ განხორციელებული კვლევა-პროექტი სახელწოდებით “ WHO WANS TO LIVE FOREVER”( ვის უნდა ხანგრძლივა ცხოვრება’’). მოვყევითთუ რა ეტაპები გავიარეთ მანამსანამ უშუალოდ დავიწყებდით განხორციელებასპრეზენტაცია მოვახდინეთ ეკრანზე პროექტორის ჩვენებითმოვყევითთუ რა აქტივობები განვახორციელეთ პროქტის ფარგლებშიჩამოვაყალიბეთ პროექტის მთავარი ასპექტებიანუ რამდენად არიან ჩვენი მოზარდები გათვითცნობიერებულები ჯანსაღი ცხოვრების წესის მთავარ ასპექტებში და ანხორციელებენ თუ არა რაიმე აქტივობებს თავის ყოველდღიურ ცხოვრებაშიროგორც კვლევამ აჩვენა,მოსწავლეებს უჭირთ გაერკვნენთუ რას უნდა მიმართონ და რა სახის აქტივობები უნდა განახორციელონ,რომ შეიძინონ საჭირო თვისებები და განავითარონ ისინიგამოიკვეთა აგრეთვე ჯგუფური მუშაობის პრინციპების არასასაკმარისად ცოდნამოსწავლეებს უჭირთ საერთო აზრამდე მისვლა და სახეზეა კომუნიკაციის პრობლემაცშემდეგ ავღწერეთ პროექტის მსვლელობაპროექტის დაგეგმვისას გაწერილი ყველა აქტივობა წარმატებით და დროულად განხორციელდა დადგენილ ვადებშიმოზარდები დიდი ინტერესით გამოეხმაურნენ დილის გამამხნევებელი ვარჯიშის ჩატარებასისინი იკრიბებოდნენ 3 კვირის განმავლობაში გაკვეთილების დაწყებამდე 15 წუთით ადრე და ასრულებდნენ დილის გამამხნეველ ვარჯიშებს.ერთი-ორჯერ ეს იყო რიტმული ვარჯიში მუსიკის თანხლებითინტერვიუების ჩაწერისას მოზარდებმა გამოავლენეს და განავითარეს ისეთი თვისებებიროგორიცაა თანამშრომლობაგუნდური მუშაობის უნარიდამოუკიდებლობადიდი ენთუზიზმით და ინტერესით განახორციელეს მოსწავლეებმა საინფორმაციო ფლაერზე მუშაობაამ მუშაობაში მათ გამოავლინეს და ხელი შეუწყვეს ხელი საკუთარი კრეატიულობის განვითარების უნარსხოლო ფლაერების გავრცელების პროცესი საკმაოდ ორგანიზებულად მოხდაგარდა მოსწავლეებისა ამ აქტივობაში აქტიურად ჩავერთეთ მასწავლებლებიცლელა იმნაიშვილმა და ნინო კანდელაკმა მიიტანეს ფლაერები ახლომდებარე სკოლების დირექციებში და გაუზიარეს მათ საკუთარი გამოცდილებაწილადი და და გრაფიკული გამოსახულების შედგენისას მოსწავლეებს აქტიური დახმარება აღმოუჩინა მათემატიკის სპეციალისტმა აზა მარუაშვილმასაბოლოდ გავაცნეთ ჩვენს კოლეგებს თუ რა მიზნებს მივაღწიეთანუ , პროექტის განხორციელების შედეგად მიღწეული იქნა მთავარი მიზანიმე-8 კლასელებმა , როგორც სამიზნე ჯგუფმა,განავითარეს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებისათვის საჭირო უნარ-ჩვევები.მოსწავლეებმა მეტი სიღრმისეულად შეისწავლეს ეს აქტუალური საკითხი და დიდი პასუხისმგებლობით მოეკიდნენ ყველა აქტივობების შესრულებას.პროექტმა დიდი გამოხმაურება პოვა თემში.საინფორმაციო ფლაერების გავრცელების აქტივობამ მოგვცა საშუალება მოსახლეობისათვის გაგვეზიარებინა ჩვენი საქმინაობის შესახებ.პროექტის განხორციელებისას მოხდა მათემატიკისსპორტის და ისტ-ის გამოყენებავაჩვენეთ ვიდეოებირომლებიც ასახავდა ექიმთან ვიზიტსაგრეთვე ქიმიის და ფიზიკის სპეციალისტებთანკოლეგებთან გასაუბრებასაგრეთვე ვაჩვენეთ გამამხნეველი ვარჯიშების , ფლაერის შექმნის , კედლის გაზეთების შექმნის პროცესებიშემდეგ განვიხილეთ პროექტის შედეგებიინგლისურის მასწავლებელმა ლია ჩუმაშვილმა გამოთქვა თავისი აზრი . მან მიიჩნია საჭიროდ ამგვარი ღონისძიებების ჩატარებათუმცა დაამატარომ სასურველი იქნებოდა , რომ შედედი უფრო მდგრადი და გრძელვადიანი ყოფილიყოს.სკოლის სასწავლო ნაწილმა გამოთქვა კმაყოფილება ამგვარი საქმიანობისადმიმან წარმატება გვისურვა მომავალ კონფერენციაზეინგლისური ენის მასწავლებელმა აზა გზადელიანმა აგრეთვე მოიწონა ჩვენი წამოწყება და გამოთქვა აზრირომ დიდი სიხარულით თვითონაც ჩაერთებოდა ამგვარ საქმიანობაში.
ოლიმპიადებში  მოსწავლეების ჩართულობა

მე-3 კლასი
1.    გიორგი ჯიმშელეიშვილი
2.    გიორგი ბურჯალიანი
3.    ნინო კირთაძე
4.    მარიამ ბობოხიძე
1.    მე-3 კლასი ალექსი მუკბანიანი
მე-7 კლასი
1.    გიორგი ტყეშელაშვილი
2.    ლუკა გაბუნია
3.    ქრისტინე ერისთავი
4.    საბა მაწკეპლაძე
5.    მარიამ ნემსაძე
6.    მამუკა ხოტივარი
7.    მარიამ ბობოხიძე
8.    ნანა მაჭარაძე
მე-8 კლასი
1.    მარი კერელეიშვილი
2.    თამარ ნანეიშვილი
  1. მარიამ ფაიქიძე
 მივიღეთ მონაწილეობა მეორე ეროვნულ კონფერენციაში  „ საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა“. ჩვენს მიერ გატანილმა თემამ  დაიმსახურა  მაღალი შეფასება ჯერ  ქალაქის მასშტაბით, ხოლო  შემდეგ დაიკავა პირველი ადგილი  დასავლეთ საქართველოს  ფარგლებში.




No comments:

Post a Comment