თემატური გეგმები
მე 6 კლასი
#
|
საგნით საწვლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
უცხ.დ.3, 6
|
16.09.13
|
WELCOME UNIT. DO, DOES
|
|
უცხ.დ. 3, 13, 1
|
17.09.13
|
PRESENT SIMPLE
|
|
უცხ.დ.3.6, 9
|
19.09.13
|
INTRODUCE THE CHARACTERS
PRESENT CONTINUOUS
|
|
უცხ.დ.3.,2
|
23.09.13
|
PREPOSITIONS:over,through,across,into,
|
|
უცხ.დ.3.4, 1
|
24.09.13
|
WHAT IS YOUR HOBBY?HOW MANY CLOTHES ARE THERE?NAME THE
CLOTHES
|
|
უცხ.დ.3.9, 12
|
26.09.13
|
PAST SIMPLE OF THE VERB TO BE. REGULAR VERBS IN THE PAST
SIMPLE
|
|
უცხ.დ.3.9.13
|
30.09.13
|
UNIT 1. THE FIRST DAY AT SCHOOL.
WORDS:SCIENCE,BREAK,PRETTY, QUARTER,NUMBER,PAINT,GUITAR,EXCITING,
|
|
უცხ.დ.3.17,1,5
|
1.10.13
|
COMPREHENSION EXERCISES ON UNIT 1
|
|
უცხ.დ.3.4,1
|
3.10.13
|
OUR FIRST DAY IN SCHOOL
|
|
უცხ.დ.3. 4, 12, 16
|
7.10.13
|
WRITTEN TEST#1
|
|
უცხ.დ3. 17, 3, 4, 5
|
8.10.13
|
THAT IS INTERESTING
|
|
უცხ.დ3, 12, 1
|
10.10.13
|
DIALOGUE: SAVE HENRY
|
#
|
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორი
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
უცხ.დ3. 4, 1
|
15.10 13
|
TALK ABOUT THE PICTURE
|
|
უცხ.დ3. 12
|
17.10.13
|
DESCRIPTION OF THE PICTURE
|
|
უცხ.დ3. 13, 1
|
21.10.13
|
REVISION LESSON
|
|
უცხ. დ3.. 13,17,1
|
22.10.13
|
WRITTEN TEST#1
|
|
უცხ. დ3. 9, 12
|
24.10.13
|
PEAR TREE FARM
|
|
უცხ. დ3.15, 16
|
28.10.13
|
GARMMAR IN CONVERSATION
|
|
უცხ. დ3. 13, 12
|
29.10.13
|
POEM:WHAT IS THE TIME
|
|
უცხ. დ3.
7, 15
|
31.10.13
|
TELLING THE TIME
|
|
უცხ. დ3. 3, 10
|
4.11.13
|
CLASS COMPOSITION”OUR CLASSES”
|
|
უცხ.დ3, 13, 1
|
5.11.13
|
WRITTEN TEST#2
|
|
უცხ.დ3, 14
|
6.11.13
|
READING OF THE STORY :TRADITIONAL STORY. JACK AND THE BEANSTALK
|
|
უცხ. დ3, 10
|
8.11.13
|
COMPREHENSION AND VOCABULARY EXERCISES.
|
|
უცხ. დ3, 17, 1
|
11.11.13
|
DIALOGUE: SAVE HENRY
|
|
უცხ. დ3, 9, 12
|
12.11.13
|
PEAR TREE FARM
|
|
#
|
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
უცხ.დ3.6, 19
|
13.11.13
|
Dialogue: PEAR
TREE FARM
|
|
უცხ.დ3,9, 12
|
15.11.13
|
GRAMMAR IN
CONVERSATION
|
|
უცხ.დ3 12, 8
|
19.11.13
|
LISTENNING TO
SONG
|
|
”
|
20.11.13
|
COMPOSITION :
THE UGLY MAN AND THE GOATS
|
|
უცხ. დ3. 17, 18
|
22.11.13
|
CLASS
COMPOSITION:WRITING A TRADITIONAL STORY FROM THE PICTURES
|
|
უცხ.დ3, 12, 29
|
26.11.13
|
REVISION
LESSON
|
|
უცხ. დ3, 10
|
27.11.13
|
UNIT 3 A HELICOPTER PILOT
|
|
უცხ. დ3, 13, 3
|
29.11.12
|
WORDS:helmet,
earphones, fire, fireman, protect, lifeguard, beach, hard,hills,brightly,
|
|
უცხ. დ3, 13, 14
|
3.12.13
|
WRITTEN TEST#3
|
|
უცხ. დ3, 14, 17
|
4.12.13
|
UNIT 3 A
HOSPITAL NURSE
|
|
”
|
6.12.13
|
READING,
COMPREHENSION AND VOCABULARY
|
|
უცხ. დ3, 2, 12
|
10.12.13
|
HERE COME THE
WORKMEN
|
|
უცხ. დ3, 17 18
|
11.12.13
|
TALKING ABOUT
THE PICTURE
|
საგნის სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი_ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
უცხ.დ3. 12, 13
|
21.01.14
|
TELLING TIME
|
უცხ.დ 3. 7, 12
|
24. 01.14
|
WRITTEN TEST
|
უცხ.დ 3. 12
|
25. 01.14
|
UNIT 5 .SOUND AND PICTURES
|
უცხ. დ3. 16, 17
|
28. 01.14
|
LET US LISTEN TO A MUSIC
|
უცხ.დ.3.17
|
31. 01.14
|
WORDS:cylinder,disc,invent, drum,
plastic,machine,voice,funny
|
უცხ.დ 3. 17.18
|
1.02.14
|
GRAMMAR IN CONVERSATION.PAST SIMPLE
|
უცხ.3.14
|
4. 02.14
|
UNIT 6.THE INTERNATIONAL GAMES
|
უცხ.დ3. 15
|
7. 02.14
|
WRITTEN TEST #
|
უცხ.დ 3.16
|
8. 02.14
|
UNIT 7 .THE CITY TRAIN
|
უცხ.დ3. 9, 12
|
11. 02.14
|
WORDS:welcome,hurry,fly
|
უცხ. დ3.4, 1
|
14. 02.14
|
DIALOGUE : STOP
THIEF
|
უცხ.დ3.14, 12
|
15. 02.14
|
MAKING UP THE CONVERSATON LISTEN TO A SONG
|
უცხ.დ3.12
|
18. 02.14
|
GRAMMAR:IRREGULAR VERBS
|
უცხ.3 6,9
|
21. 02.14
|
UNIT 8.DIALOGUE
STOP THIEF
|
უცხ.დ 3. 9
|
22. 02.14
|
CONVERSATION : AT THE MEGASTORE
|
უცხ.დ 3. 4, 13
|
25. 02.14
|
CLASS COMPOSITION : AT THE MALL
|
#
|
საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი-ინდიკატორები
|
კალენ
დარული
თარიღი
|
სასწავლო პროგრამის
შინაარსი
|
|||||
უცხ.დ 3.12
|
28.02.14
|
UNIT 8.AUNT EMMA’S EARRINGS
|
||||||
უცხ.დ 3.16, 17
|
1.03.14
|
GRAMMAR . PAST SIMPLE
|
||||||
უცხ.დ3.14, 13
|
4. 03.14
|
READING COMPREHENSION
|
||||||
უცხ.დ 3.3, 2
|
7. 03.14
|
GRAMMAR: SUPERLATIVE DEGREES
|
||||||
უცხ.დ 3. 6, 9
|
8. 03.14
|
SPEAKING SKILLS ON UNIT 8
|
||||||
უცხ.დ3. 7, 12
|
11. 03.14
|
LISTENING SKILLS
|
||||||
უცხ. დ 3. 12, 15
|
14. 03.14
|
A TRIP ON THE THAMES
|
||||||
უცხ.დ3. 17
|
15. 03.14
|
REVISION LESSON
|
||||||
უცხ. დ3. 15
|
18. 03.14
|
WRITTEN TEST #2
|
||||||
უცხ.დ 3.12, 18
|
21. 03.14
|
GRAMMAR IN CONVERSATION. PRESENT PROGRESSIVE
|
||||||
უცხ.დ3. 19
|
22. 03.14
|
UNIT 9. HOW DO THEY DO THAT
|
||||||
უცხ.დ 3. 7, 17
|
25. 03.14
|
VOCABULARY .LEXICAL EXERCISES
|
||||||
უცხ.დ 3.26
|
28. 03.14
|
READING COMPREHENSION
|
||||||
უცხ.დ 3. 13
|
29. 03.14
|
SPEAKING SKILLS ON UNIT 9
|
||||||
უცხ.დ.3 .13, 17
|
1.IV.14
|
LISTENING EXERCISES ON UNIT 9
|
||||||
უცხ.დ3.19
|
5.V.14
|
USE OF ENGLISH IN CONVERSATION
|
||||||
უცხ.დ 3.12
|
6. IV.14
|
UNIT 10. NEW WORDS
|
||||||
უცხ.დ 3.16, 17
|
8. IV.14
|
CLASS COMPOSITION.WRITING
|
||||||
უცხ.დ3.14, 13
|
10.IV.14
|
LONDON SIGHTS. READING
|
||||||
უცხ.დ 3.3, 2
|
12. IV.14
|
GRAMMAR: PAST SIMPLE
INTERROGATIVE
|
||||||
უცხ.დ 3. 6, 9
|
15. IV.1 4
|
LONDON SIGHTS
|
||||||
უცხ.დ3. 7, 12
|
18. IV.14
|
A TRIP ON THE THAMES
|
||||||
უცხ. დ 3. 12, 15
|
19.IV. 14
|
REVISION LESSON
|
||||||
უცხ.დ3. 17
|
22. IV.14
|
WRITTEN TEST #3
|
||||||
უცხ. დ3. 15
|
25. IV.14
|
READING COMPREHENSION
|
||||||
უცხ.დ 3.12, 18
|
26. IV.14
|
SPEAKING SKILLS. UNIT 10
|
||||||
უცხ.დ3. 19
|
2.V.14
|
LISTENING EXES. ON UNIT 10
|
||||||
უცხ.დ 3. 7, 17
|
3. V.14
|
UNIT 11. WORLD FESTIVALS
|
||||||
უცხ.დ 3.26
|
9. V.14
|
WORDS , VOCABULARY
|
||||||
უცხ.დ 3. 13
|
10. V.14
|
READING EXERCISES ON UNIT 11
|
||||||
უცხ.დ.3 .13, 17
|
13. V.14
|
ABOUT WORLD FESTIVALS
|
||||||
უცხ.დ3.19
|
16. V.14
|
FESTIVALS IN DIFFERENT SEASONS
|
||||||
უცხ.დ 3.12
|
20.V.14
|
GRAMMAR:TO BE GOING TO
|
უცხ.დ 3.16, 17
|
23. V.14
|
UNIT 12. CITIES AT NIGHT
|
უცხ.დ3.14, 13
|
24. V.14
|
REVISION LESSON
|
უცხ.დ 3.3, 2
|
27. V.14
|
WRITTEN TEST #4
|
უცხ.დ 3. 6, 9
|
30. V.14
|
BUILDINGS AROUND THE WORLD
|
უცხ.დ3. 7, 12
|
31. V.14
|
SPECIAL QUESTIONS
|
უცხ. დ 3. 12, 15
|
3.VI.14
|
UNIT 12. COMPREHENSION EX-ES
|
უცხ.დ3. 17
|
6. VI.14
|
SPEAKING SKILLS ON UNIT 12
|
უცხ. დ3. 15
|
7. VI.14
|
DIALOGUES AND CONVERSATIONS
|
უცხ.დ 3.12, 18
|
10. VI.14
|
PUT THE SENTENCES INTO CORRECT ORDER
|
უცხ.დ3. 19
|
13. VI.14
|
LISTENING EX-ES
|
უცხ.დ 3. 7, 17
|
14. VI.14
|
SPEAKING ON UNIT 12
|
მე-7 კლასი
2013/2014
მე-7 კლასის
სასწავლო გეგმა ინგლისურ ენაში მასწ.
ნ.კანდელაკი
№
|
საგნის სწავლებით
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
|
კალენდარული თარირი
|
სასწავლო პროგრამის
შინაარსი
|
უცხ.სII.10
|
16.09.13
|
GETTING STARTED.FOOD.SCHOOL. IN TOWN
|
|
უცხ.ს II.11
|
17.09.13
|
PREPOSITIONS OF TIME &PLACE.
|
|
უცხ.ს II.6.12
|
19.09.`13
|
VERB TO BE AND HAVE GOT
|
|
უცხ.ს II 14,16
|
23.09.13
|
UNIT 1. FRIENDS. ROB’S SPECIAL FRIEND
|
|
უცხ.ს II .18
|
24.09.13
|
GRAMMAR:PRESENT SIMPLE. ADVERBS OF FREQUENCY
|
|
უცხ.ს II.11
|
25.09.13
|
COMMUNICATIONFICTIONAL FRIENDS
|
|
უცხ.ს II.7.
|
30.IX.13
|
WRITING.PUNCTUATION.
|
|
უცხ.ს II 7.13
|
1.X.13
|
REVISION LESSON.PREPOSITIONS AND ADVERBS
|
|
უცხ.ს II 13,18
|
3.X.13
|
UNIT 2. THE ARTS.I WANT TO BE AN ACTRESS
|
|
უცხ.ს II 6, 9,
12
|
7.X.13
|
WORDS:WORRIED,PER CENT,REHEARSE,
|
|
უცხ.ს II 23
|
8.X.13
|
GRAMMAR: PRESENT CONTINUOUS AND PRESENT SIMPLE
|
|
უცხ.ს II 10,15
|
10.X.13
|
CONSOLIDATION LESSON
|
|
უცხ.ს II16,17
|
14.X.13
|
WORDS:EARRINGS,TRAINERS,NECKLACE,JACKET,TRACKSUIT,
|
|
უცხ.ს II 6, 4
|
15.X.13
|
A DAY AT THE CIRCUS.
|
|
უცხ.ს II 17,3
|
17X.13
|
WRITING. AND , BUT. REVISION LESSON
|
|
უცხ.ს II 3, 16
|
21.X.13
|
WRITTEN TEST #1
|
|
უცხ.ს II 21,
23
|
22.X.13
|
UNIT 3.TELEVISION.WATCHING ALL AROUND THE WORLD.
|
№
|
საგნის სწავლებით
წლოის ბოლოს მისაღწევი შედეგ-ინდიკატორები
|
კალენდარული თარიღ
|
სასწავლო პროგრამის შინაარსი
|
||
უცხ.ს II 3.17
|
29.X.13
|
THIS WEEK’S PROGRAMMES.
|
|||
უცხ.სII 17,18
|
31.X.13
|
COMPARATIVES AND SUPERLATIVES
|
|||
უცხ.სII 11
|
4.XI.13
|
GRAMMAR:PAST SIMPLE OF BE , CAN
|
|||
უცხ.ს II 3,6.9
|
5.XI.13
|
CONTROL YOUR TV.TEEN MAGAZINE
|
|||
უცხ.სII 7.12
|
7.XI.13
|
WRITING. A REPORT ORGANISING INFORMATION
|
|||
უცხ.სII 14.16
|
11.XI.13
|
REVISION LESSON.UNITS 1, 2
|
|||
უცხ.სII 6, 5
|
12.XI.13
|
UNIT 4 . INTO THE BLUE.
|
|||
უცხ.სII 23,22
|
14.XI.13
|
CHAPTER TWO. FINISH THE CHAPTER.
|
|||
უცხ.სII 19
|
18.XI.13
|
FINISH THE STORY
|
|||
უცხ.სII 7,12
|
19.XI.13
|
WORDS:HURRY, CHECK-IN-DESK,LAUGH,FLIGHT,ATTENDANT,DISSAPPEAR
|
|||
უცხ.სII 14,16
|
21.XI.13
|
PAST SIMPLE: REGULAR VERBS
|
|||
უცხ.სII 22
|
25.XI.13
|
PAST SIMPLE: IRREGULAR VERBS
|
|||
უცხ.სII 9.18
|
26.XI.13
|
WALKABOUT THE WORLD.
|
|||
უცხ.სII 23
|
28.XI.13
|
WRITING A POSTCARD. LINKERS.
|
|||
უცხ.სII 7.12
|
2.XII.13
|
REVISI ON LESSON.HEROES.
|
|||
უცხ.სII 16,18
|
3.XII..13
|
YOUNG HEROES.WORDS:SHARK,CONDITION,DETERMINED,ORPHANAGE.
|
|||
უცხ.სII 19
|
9.XII.13
|
GRAMMAR: REVISION OF
IRREGULAR VERBS. REVISION OF THE VERB
FORMS. COUNTABLE AND UNCOUNTABLE
NOUNS.
|
|||
უცხ.სII 22
|
10.XII.13
|
WRITTEN TEST #2
|
|||
უცხ.სII 9.18
|
11.XII.13
|
HEROES OF WILD WEST.
|
|||
უცხ.სII 7.12
|
16.XII.13
|
WORDS: FREELY,CENTURY,DESTROY,SURVIVE,GUNFIGHTING,RANCH,CRIMINAL,COW.
|
|||
უცხ.სII 17,18
|
17.XII.13
|
WRITING ABOUT THE LEGEND
|
|||
უცხ.ს II 3.17
|
18.XII.13
|
CONSOLIDATION LESSON.
|
|||
უცხ.ს II 3.17
|
23.XII.13
|
LEGENDARY HEROES
|
|||
უცხ.სII 16,18
|
24.XII.13
|
NEW YEAR TRADITIONS IN BRITAIN AND AUSTRALIA
|
|||
უცხ.სII 16,18
|
25.XII.13
|
CHRISTMAS HOLIDAYS IN EUROPE
|
|||
მე 8 კლასი
Top score 2
II სემესტრი მე-8 კლასი
#
|
საგნის
სწავლებით წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
და ინდიკატორები
|
სასწავლო პროგრამის
შინაარსი
|
საათების
რაოდენობა
|
კალენდარული
გრაფიკი
|
1
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Unit4
Listening
and speaking
|
1
|
21.01
|
2
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
22/23.01
|
3
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
28/29.01
|
4
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
30.01
|
5
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 5
Reading
|
2
|
4/5.02
|
6
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
6.02
|
7
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
11/12.02
|
8
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening
and speaking
|
1
|
13.02
|
9
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
18/19.02
|
10
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
20/25.02
|
11
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
26.02
|
12
|
Test 3
|
1
|
27.02
|
|
13
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 6
Reading
|
2
|
4/5.03
|
14
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
6.03
|
15
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
11/12.03
|
16
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening
and speaking
|
1
|
13.03
|
17
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
18/19.03
|
18
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
20/25.03
|
19
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
26.03
|
20
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 7
Reading
|
2
|
27.03/1.04
|
21
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
2.04
|
22
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
3/8.04
|
23
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening
and speaking
|
1
|
9.04
|
24
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
10/15.04
|
25
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
16/17.04
|
26
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
22.04
|
27
|
Test 4
|
1
|
23.04
|
|
28
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Un it 8
Reading
|
2
|
24/29.04
|
29
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
30.04
|
30
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
1/7.05
|
31
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening and
speaking
|
1
|
8.05
|
32
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
13/14.05
|
33
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
15/20.05
|
34
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
21.05
|
35
|
უცხ.ს.III. 5-10
|
Unit 9
Reading
|
2
|
22/27.05
|
36
|
უცხ.ს.III. 8/13/27
|
Vocabulary
|
1
|
28.05
|
37
|
უცხ.ს.III. 8/28
|
Grammar
|
2
|
29.05
3.06
|
38
|
უცხ.ს.III. 1-4
|
Listening and
speaking
|
1
|
4.06
|
39
|
Test 5
|
1
|
5.06
|
|
40
|
უცხ.ს.III. 16-20/21,22,23/
24,25
|
Culture
|
2
|
10/11.06
|
41
|
უცხ.ს.III. 11-15
|
Writing
|
2
|
12/17.06
|
42
|
უცხ.ს.III. 18,19
|
Pronunciation
|
1
|
18.06
|
43
|
ანგარიშები
2013/2014 სასწავლო წლის მე-2 სემესტრში გაწეული მუშაობის
ანგარიში . მასწ. ნ. კანდელაკი
მეორე სემესტრში ჩემს მიერ იქნა განხორციელებული შემდეგი აქტივობები:
1. 06.02.2014წ. ჩავატარე სამოდელო გაკვეთილი მე-6 კლასში თემაზე ”გამოგონებები”
2. 18.04.2014 წ. აქტივობა დედამიწის დღესთან დაკავშირებით-8კლასები
3. 20.03.2014-26.04.2014 ჩემი ორი მოსწავლის (8 კლ) მონაწილეობა შექსპირის საიუბილეო კვირეულში
4. 2014 წ. მარტში განვახორციელე აქტივობა-პოსტერის შექმნა თემაზე ” ჩემი გმირები”
5. 6.06.2014 ჩავატარე კომპიუტერით ადაპტირებული ტესტირება .
6. 72 კლასის მოსწავლის მარიამ კერელეიშვილის ლონდონის სკოლის ოლიმპიადაში გამარჯვება იმერეთის რეგიონში
ყოველი დღე დედამიწის დღეა
ჩვენი სკოლის უცხო ენათა (ინგლისურის) კათედრა კვლავ აქტიურად ეხმიანება მნიშვნელოვან თარიღებს. ამჯერად მათ ინგლისური ენის მასწავლებლების ლელა იმნაიშვილის და ნინო კანდელაკის ხელმძღვანელობით დედამიწის დღის აღსანიშნავად მოაწყვეს გამოფენა "Earth Day is Every Day" (ყოველი დღე დედამიწის დღეა). ლელა იმნაიშვილმა მე-3, მე-4 და მე-8 კლასებში განახორციელა აქტივობა "Minute Art", რომელიც მოსწავლეებმა წარმოადგინეს საპრეზენტაციო პროგრამა Power Point-ის სახით. აქტივობის შინაარსი: თითოეულმა მოსწავლემ 3 წუთის განმავლობაში გადმოსცა საკუთარი ემოციები დედამიწის დღესთან დაკავშირებით. დროის ლიმიტი 3 წუთი შეირჩა ცნობილი სამაშველო სიგნალის "SOS"-ის გათვალისწინებით.
3. მე 14 საჯარო სკოლის მე83 სკოლის მოსწავლეები ლედი ჩანქსელიანი და ნინი ხარაიშვილი ჩართულია აკ.წერეთლის სახ.უნივერსიტეტის უცხოური ენების დეპატრამენტის მიერ ინიცირებულ მოსაწვლეთა და სტუდენტთა კვირეულში, რომელიც მიძღვნილია დიდი ინგლისელი დრამატურგის უილიამ შექსპირის ცხოვრებას და შემოქმედებას. ლედი ჩანქსელიანი მონაწილეობას იღებს მოსწავლეთა კონფერენციაში. მისი საკონფერენციო თემაა” Early years of of William Shakespeare “ ( უილიამ შექსპირის ცხოვრების და შმოქმედების ადრინდელი ხანა). მას დახმარება უწევს კვირეულის ორგანიზატორები და მისი პედაგოგი ნ. კანდელაკი.
ნინი ხარაიშვილი ამ ღონისძიებაში არის ჩართული საკუთარი ნახატების წარდგენით. მან შეასრულა უილიამ შექსპირის პორტრეტი და აგრეთვე ამ დიდი დრამატურგის ცენტრალური ტრაგედიის გმირების Romeo and Juliet რომეო და ჯულიეტას სურათი. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ ჩვენი სკოლის მოსწავლეები ამ ღონისძიებაში მონაწილეებს შორის ყველაზე უმცროსები არიან. მიუხედავად ამისა, ისინი დიდი ინტერესით არიან ჩართულები ამ საინტერესო ღონისძიებაში და იძენენ ძვირფას გამოცდილებას.
ამ კვირეულის ფარგლებში ბავშვები მიიწვიეს მესხიშვილის სახელობის დარამატულ თეატრში, სადაც 15.04.2014 წელს ჩატარდება ხელოვანმცოდნე დოდო ხურცილავას ლექცია თემაზე ”შექსპირი სცენაზე”.ასევე მოსწავლეები დაესწრებიან სპექტაკლ ”მაკბეტს” , რომლებსაც წარადგენენ ნორჩ მაყურებელთა თეატრის მსახიობები.
უკვე ორი წელიწადია , რაც მე-7 2 კლასის მოსწავლე მარიამ კერელეიშვილი არის ლონდონის სკოლის ოლიმპიადაში აქტიურად ჩართული. ლონდონის ინგლისური ენის სკოლა The London School of English არის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული აკრედიტირებული სასწავლებელი, რომელიც ყოველწლიურად ატარებს ოლიმპიადას ინგლისურ ენაში. ოლიმპიადა მიზნად ისახავს გამოავლინოს ნიჭიერი მოსწავლეები და მისცეს მათ შანსი წარმოაჩინონ საკუთარი ცოდნა უცხოურ ენაში. როგორც წესი, ოლიმპიადა სამ ტურად ტარდება, რომლის ყოველი მომდევნო ეტაპი სიღრმისეულად ამოწმებს მოსწავლეების კომპეტენციას ინგლისურ ენაში. განსაკუთრებული სირთულით გამოირჩევა ფინალური ტური , რომელზეც მარიამმა მიიღო ყველაზე მაღალი შედეგი იმერეთის რეგიონის მასშტაბით. მარიამი მიიწვიეს დაჯილდოვებაზე ,რომელიც ჩატარდება ა. წ. 29 07. ქ.თბილისში . საინტერესოა ის ფაქტიც, რომ დაჯილდოვებაზე მარიამი წარდგება საკუტარი მუსიკალური ნომრით, რადგანაც გარდა წარჩინებული სწავლისა მარიამი გატაცებულია მუსიკით და აქაც დიდი წარმატებები აქვს.
ინგლისური ენის მასწავლებლის ნინო კანდელაკის მიერ ჩატარებული სამუშაოს ანგარიში 2014/2015 წლის პირველ სემესტრში
2014/2015 სასწავლო წელს ჩემი საათობრივი დატვირთვა წარმოადგენს 15 საათს. ვასწავლი მე-3 კლასებს(2), მე-67კლასს, მე-8კლასს, მე-4 კლასს(3)
მე-3კლასებში წელს ვაგრძელებთ ინგლისური ენის შესწავლას , ანუ ეს სწავლების მესამე წელია. აღსანიშნავია, რომ არის გარკვეული პროგრესი მოსწავლების მიერ სასწვლო პროგრამის ათვისებაში. გარკვეული პრობლემები , როგორიცაა ადრეული ასაკის მოსწავლეებისათვის დამახასიათებელი ყურადრების კონცენტრაციის ნაკლებობა, მაღალი მშფოთვარება, ჰიპერაქტიურობა წელს გაცილებით ნაკლებადაა გამოკვეთილი. შეიმჩნევა რიგი მოსწავლეებისგან აკადემიური მოსწრების ამაღლება. ბავშვები მეტი ხალისით და ინტერესით ეუფლებიან კითხვის ტექნიკას, რაც ამ ეტაპზე პრიორრიტეტულ მიმართულებათ მიიჩნევა. მე-2 კლასელების ლექსიკური მარაგი გაიზარდა ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული ოდენობით. თუმცა აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ Macmillan English, level 3 ანუ პირველი დონის სახელმძღვანელოს ათვისება მოხდა დაგეგმილზე ოდნავი დაგვიანებით. ამ ასპექტშიც ვხელმძღვანელობდი ხარისხობრივი მაჩვენებლით , ამიტომ პრიორიტეტად მივიჩნიე პირველი დონე, როგორც ერთ-ერთი საპასუხისმებლო დონე სათანადოდ გამევლო. ამჯერად, მეორე დონის მეოთხედი გავლილი გვაქვს ნაცვლად გაწერილი ნახევრისა. შედეგად 31 კლასსი 5 წარჩინებული მოსწრების მოსწავლეა ჩემს საგანში.,ხოლო მე-32 კლასში 9 წარჩინებული მოსწავლეა.
მე-7 1კლასში ინგლისური ენის სწავლების მე-5 წელია, ,აქ ისწავლება TOP SCORE 1. მინდა ავღნიშნო ამ კლასის მაღალი აკადემიური მოსწრება ინგლისურ ენაში. მოსწავლეები წარმატებით ეუფლებიან ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ პროგრამას . მიუხედავად რთულ ლექსიკურად დატვირთული ტექსტებისა, მოსწავლეები კარგად ითვისებენ მასალას და წარმატებით აღწევენ ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ შედეგებს. თუმცა არის გარკვეული პრობლემებიც. მოგეხსენებათ, ინგლისური ენის ერთ-ერთ სირთულეს მართლწერა წარმოადგენს. ამ მიმართულებით ჩასატარებელია დამატებითი საკლასო სამუშაო. ვითარებას ართულებს კლასის მრავალრიცხოვანება, კლასში 31 მოსწავლეა, და, მოგეხსენებათ, წარმატებული სწავლა-სწავლების გარემო უცხო ენაში არის არაუმეტეს 15-18 მოსწავლისა. არსებულ პრობლემას მე მივიჩნევდი , როგორც ობიექტურ მიზეზად. სწორედ ამ კლასის მოსწავლეებმა აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა ინგლისური ენის ოლიმპიადაში KINGS. ში. ხოლო ორი მოსწავლე - საბა მაწკეპლაძე და ამირან მახარაძემ წარმატებით გადალახეს London school ის 1 ეტაპი.
მოსწავლის წარმატებას შეფასება განსაღვრავს. მე_71 კლასში 17 წარჩინებული მოსწავლეა(9-10 ქულა). ამ კლასში განხორციელდა საკლასო პროექტები:
1. My FAVOIRITE ACTOR
2. My FAVOURITE TV PROGRAMME
მე-82 კლასს უკვე წლების მანძილზე ვასწავლი და ამ მოსწავლეებს ვიცნობ ყველაზე ხანგრლივად. უნდა აღინიშნოს კლასის კარგი აკადემიური მოსწრება. ეს კლასიც წლების მანძილზე აქტიურად არის ჩართული ინგლისური ენის ოლიმპიადებში-KINGS.. არსანიშნავია ამ კლასის მოსწავლის მარიამ კერელეიშვილის მირწევები- ის გადავიდა London School ის ფინალში. კლასში პირველი სემესტრის ბოლოს 17 წარჩინებული მოსწავლეა( 8-9-10 ქულა),რაც სასიხარულოა. მოსწავლეები წარმატებით ითვისებენ როგორც გრამატიკულ,ასევე ლექსიკურ მასალას. შემაჯამებელი სამუშაობების ანალიზიდან სჩანს, რომ ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ შედეგებს მოსწავლეები აღწევენ კარგად
ამ კლასში განვახორციელე საკლასო პროექტი : MY FAVOURITE SPORTSMAN.
მოსწავლეებმა შესაბამისი თემის შესწავლის შემდეგ სამ ჯგუფად დაყოფილებმა დაამზადეს კედლის გაზეტები, რომლებშიც მოყვეს თავიანთი საყვარელი სპორტსმენების სესახებ. და მოახდინეს პრეზენტაცია..
მე 4 2 კლასი. პირველი წელია ამ კლასის ვასწავლი. კლასი საშუალო აკადემიური მოსწრების არის. თუმცა მინდა ავღნიშნო ის ფაქტი, რომ 1 სემესტრიე ბოლოსთვის კლასში უფრო ამაღლდა მოსწრება ინგლისურ ენაში, თუმცა კლასის ოლიმპიადებში ჩართულობა დაბალია.
ინგლისური კლუბი
სკოლაში სკოლაში ფუნქციონირება დაიწყო ინგლისური ენის კლუბმა English Club, რომელიც მუშაობს ორი მიმართულები: შეასწვლის დაწყებითი კლასების მოსწავლეებს პროექტებზე მუშაობას და აგრეთვე დრამატული წრის ფორმატითაც მუშაობს. განხორციელდა:
1. დამზადდა პროექტები თემაზე PEAR TREE FARM
2. დამზადდა ინგლისური ანბანის ასოები მხატვრულად
3. კლუბის წევრ მოსწავლეებს დაუმზადდა საწევრო ბარათები
4. მომზადდა სახალწლო აქტივობა- გაიმართა ინგლისური ანბანის პირვეკლასელებისთვის განმეორება- განმტკიცება
5. მომზადდა სკეტჩი ინგლისურ ენაზე
კათედრაზე გაზიარება.
ინგლისური ენის სწავლება ხდება არა მარტო საგაკვეთილო პროცესის დროს. უცხო ენის სწავლების ერთ-ერთი ეფექტური გზა არის საგამნათლებლო პროექტით სწავლება. პროექტი როგორც მეთოდი გახდა მეტად აქტუალური ბოლო წლებში. მისი წარმატებულობა , როგორც არაფორმალური მეთოდი , თვანათლივ ასახავს ამა თუ იმ საჭირბოროტო თემის წინ წამოწევის აქტუალობას. მიგვაჩნია, რომ ამ მეთოდის გამოყენებით გავაღრმავებთ მოსწავლეებში ცოდნას, გავუნვითარებთ მოსწავლეებს საჭირო უნარებს და გავზრდით მათ მოტივაციას. სწორედ ამ აზრის გასაზიარებლად შევკრიბეთ ჩვენ, ლელა იმნაიშვილმა და ნინო კანდელაკმა, ჩვენი კოლეგები 12.12.14 ინგლისური ენის კათედრის სხდომაზე. ჩვენ გავუზიარეთ ჩვენს კოლეგებს ჩვენს მიერ განხორციელებული კვლევა-პროექტი სახელწოდებით “ WHO WANS TO LIVE FOREVER”( ვის უნდა ხანგრძლივა ცხოვრება’’). მოვყევით, თუ რა ეტაპები გავიარეთ მანამ, სანამ უშუალოდ დავიწყებდით განხორციელებას. პრეზენტაცია მოვახდინეთ ეკრანზე პროექტორის ჩვენებით. მოვყევით, თუ რა აქტივობები განვახორციელეთ პროქტის ფარგლებში. ჩამოვაყალიბეთ პროექტის მთავარი ასპექტები, ანუ რამდენად არიან ჩვენი მოზარდები გათვითცნობიერებულები ჯანსაღი ცხოვრების წესის მთავარ ასპექტებში და ანხორციელებენ თუ არა რაიმე აქტივობებს თავის ყოველდღიურ ცხოვრებაში. როგორც კვლევამ აჩვენა,მოსწავლეებს უჭირთ გაერკვნენ, თუ რას უნდა მიმართონ და რა სახის აქტივობები უნდა განახორციელონ,რომ შეიძინონ საჭირო თვისებები და განავითარონ ისინი. გამოიკვეთა აგრეთვე ჯგუფური მუშაობის პრინციპების არასასაკმარისად ცოდნა. მოსწავლეებს უჭირთ საერთო აზრამდე მისვლა და სახეზეა კომუნიკაციის პრობლემაც. შემდეგ ავღწერეთ პროექტის მსვლელობა. პროექტის დაგეგმვისას გაწერილი ყველა აქტივობა წარმატებით და დროულად განხორციელდა დადგენილ ვადებში. მოზარდები დიდი ინტერესით გამოეხმაურნენ დილის გამამხნევებელი ვარჯიშის ჩატარებას. ისინი იკრიბებოდნენ 3 კვირის განმავლობაში გაკვეთილების დაწყებამდე 15 წუთით ადრე და ასრულებდნენ დილის გამამხნეველ ვარჯიშებს.ერთი-ორჯერ ეს იყო რიტმული ვარჯიში მუსიკის თანხლებით. ინტერვიუების ჩაწერისას მოზარდებმა გამოავლენეს და განავითარეს ისეთი თვისებები, როგორიცაა თანამშრომლობა, გუნდური მუშაობის უნარი, დამოუკიდებლობა. დიდი ენთუზიზმით და ინტერესით განახორციელეს მოსწავლეებმა საინფორმაციო ფლაერზე მუშაობა. ამ მუშაობაში მათ გამოავლინეს და ხელი შეუწყვეს ხელი საკუთარი კრეატიულობის განვითარების უნარს. ხოლო ფლაერების გავრცელების პროცესი საკმაოდ ორგანიზებულად მოხდა. გარდა მოსწავლეებისა ამ აქტივობაში აქტიურად ჩავერთეთ მასწავლებლებიც. ლელა იმნაიშვილმა და ნინო კანდელაკმა მიიტანეს ფლაერები ახლომდებარე სკოლების დირექციებში და გაუზიარეს მათ საკუთარი გამოცდილება. წილადი და და გრაფიკული გამოსახულების შედგენისას მოსწავლეებს აქტიური დახმარება აღმოუჩინა მათემატიკის სპეციალისტმა აზა მარუაშვილმა. საბოლოდ გავაცნეთ ჩვენს კოლეგებს თუ რა მიზნებს მივაღწიეთ, ანუ , პროექტის განხორციელების შედეგად მიღწეული იქნა მთავარი მიზანი: მე-8 კლასელებმა , როგორც სამიზნე ჯგუფმა,განავითარეს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებისათვის საჭირო უნარ-ჩვევები.მოსწავლეებმა მეტი სიღრმისეულად შეისწავლეს ეს აქტუალური საკითხი და დიდი პასუხისმგებლობით მოეკიდნენ ყველა აქტივობების შესრულებას.პროექტმა დიდი გამოხმაურება პოვა თემში.საინფორმაციო ფლაერების გავრცელების აქტივობამ მოგვცა საშუალება მოსახლეობისათვის გაგვეზიარებინა ჩვენი საქმინაობის შესახებ.პროექტის განხორციელებისას მოხდა მათემატიკის, სპორტის და ისტ-ის გამოყენება. ვაჩვენეთ ვიდეოები, რომლებიც ასახავდა ექიმთან ვიზიტს, აგრეთვე ქიმიის და ფიზიკის სპეციალისტებთან, კოლეგებთან გასაუბრებას. აგრეთვე ვაჩვენეთ გამამხნეველი ვარჯიშების , ფლაერის შექმნის , კედლის გაზეთების შექმნის პროცესები. შემდეგ განვიხილეთ პროექტის შედეგები. ინგლისურის მასწავლებელმა ლია ჩუმაშვილმა გამოთქვა თავისი აზრი . მან მიიჩნია საჭიროდ ამგვარი ღონისძიებების ჩატარება, თუმცა დაამატა, რომ სასურველი იქნებოდა , რომ შედედი უფრო მდგრადი და გრძელვადიანი ყოფილიყოს.სკოლის სასწავლო ნაწილმა გამოთქვა კმაყოფილება ამგვარი საქმიანობისადმი. მან წარმატება გვისურვა მომავალ კონფერენციაზე. ინგლისური ენის მასწავლებელმა აზა გზადელიანმა აგრეთვე მოიწონა ჩვენი წამოწყება და გამოთქვა აზრი, რომ დიდი სიხარულით თვითონაც ჩაერთებოდა ამგვარ საქმიანობაში.
ოლიმპიადებში მოსწავლეების ჩართულობა
მე-3ა კლასი
1. გიორგი ჯიმშელეიშვილი
2. გიორგი ბურჯალიანი
3. ნინო კირთაძე
4. მარიამ ბობოხიძე
1. მე-3ბ კლასი ალექსი მუკბანიანი
მე-7ა კლასი
1. გიორგი ტყეშელაშვილი
2. ლუკა გაბუნია
3. ქრისტინე ერისთავი
4. საბა მაწკეპლაძე
5. მარიამ ნემსაძე
6. მამუკა ხოტივარი
7. მარიამ ბობოხიძე
8. ნანა მაჭარაძე
მე-8ბ კლასი
1. მარი კერელეიშვილი
2. თამარ ნანეიშვილი
- მარიამ ფაიქიძე
მივიღეთ მონაწილეობა მეორე ეროვნულ კონფერენციაში „ საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა“. ჩვენს მიერ გატანილმა თემამ დაიმსახურა მაღალი შეფასება ჯერ ქალაქის მასშტაბით, ხოლო შემდეგ დაიკავა პირველი ადგილი დასავლეთ საქართველოს ფარგლებში.
No comments:
Post a Comment