WELCOME TO NINO'S BLOG

me

me

Total Pageviews

შემაჯამებელი სამუშაოები

მე-7 კლასის შემაჯამებელი სამუშაობების ანალიზი


                     GRADE 7                   WRITTEN   TEST    #1                     TERM I  variant  I
უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

I.             Put the verbs   into correct tense form
1.      We ( be ) at the lesson now
2.      I ( be) a student
3.      Where he (be)  last year? Last year he (be ) in the South
4.      What ( be ) there on the shelf? It ( be ) a new book
5.      They ( be) at the Zoo last Sunday.

II.           Use Present Simple or Present Continuous of the verbs
1.      It ( snow)  now? No, it ( rain)
2.      You  ( like)  berries? Yes, I( like  )berries
3.      The pupils ( write ) a test now. They ( sit) at the desks
4.      Where   he ( live) ? He ( live) in the city centre
5.      I ( read) an interesting novel at the moment

III.         Put  in  the prepositions :  on, in, under, in front of, for.
1.      This present is … my sister
2.      There is a new theatre …  our city
3.      I can see a tree …the house
4.      The glass is .. the table
5.      This  dress  is made .. silk
IV.             Use the words in   the box
            Soup opera  sympathetic   shy   cable TV    quiz show



                
1.      He  is always  ready to help . He is ….
2.      Nick is really … . He never talks to girls.
3.      This … is very interesting and you can learn much from it.
4.      The  programmes on … are much more exciting than those on local TV
5.      My  granny often  watches …
ANSWERS:
I.                    
1.      . We  are  at the lesson now
2.      I am  a student
3.      Where  was  he   last year? Last year he  was in the North
4.      What  is  there on the  shelf? It  is a new book
5.      They were  at the Zoo last Sunday.

II.          Use Present Simple or Present Continuous of the verbs
6.       IS It  snowing  now? No, it is  not  raining
7.       Do  you  like  berries? Yes, she likes berries
8.      The pupils are writing a quiz  now. They  are sitting at the desks
9.      Where   does  he  live ? He  lives in the city centre
10.  I   am  reading  an interesting  novel  at the moment

III.        Put  in  the prepositions :  on, in, under, in front of, for.
6.      This  is a present  for  my sister
7.      There is a new   theatre  in our city
8.      I can see a  tree  in front of  the house
9.      The   glass is  on the table
10.  This    dress  is made of  silk
IV.               
   
1.      He  is always  ready to help . He is sympathetic
2.      Nick is really  shy   . He never talks to girls.
3.      This  quiz show is very interesting and you can learn much from it.
4.      The  programmes on cable TV   are much more exciting than those on local TV
5.      My  granny often  watches Soup opera 





შეფასების    კრიტერიუმი:
ნამუშევარი  ფასდება 10  ქულიან  შკალით. 1 დავალებაში  მაქსიმალური ქულაა  2,
 მეორეში  -2, მესამე დავალება -3, მეოთხე  დავალებაში-  3ქულა.




   10



     9-8

  
   7-6


    5-4


   3- 1
ნამუშევარი სრულად სწორადაა შესრულებული.ზმნების ფორმები სწორადაა ჩასმული,

მე- 3 დავალებაში წინდებულები სწორადაა ჩასმული,


ნამუშევარში დაშვებულია გრამატიკული  შეცდომები, არასწორადაა  გამოყენებული 1-2 სიტყვა.  მე 2 დავალებაში არის რამოდენიმე მართლწერის შეცდომები
ნამუშევარში არასწორადაა ჩასმული 2-3 ზმნების ფორმები არასწორადაა ჩასმული მართლწერითი შეცდომები. მე 2 დავალებაში არის  შინაარსობრივი არათანმიმდევრობა, ასევე არის 4 მართლწერის შეცდომები
არასწორადაა  ან არ არის შესრულებული 1 დავალება, მე 2 დავალებაში დაშვებულია  7 შეცდომა,მე 2  დავალება არასრულად პასუხობს თემას, არის 8 მდე მართლწერის შეცდომა.
 ნაცვალსახელები არასწორადა ჩასმული, 1  დავალებება არასწორადაა შესრულებული, გრამატიკულ დავალებაში   3-4 შეცდომაამე 2 დავალება არ არის შესრულებული



                     GRADE 7                   WRITTEN   TEST    #1                     TERM I   variant  II
უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

I.             Put the verbs   into correct tense form
1.      They  ( be ) at the lesson now
2.      Lily ( be) a student
3.      Where  she (be)  last year? Last year he (be ) in the North
4.      What ( be ) there on the  table? It ( be ) a new book
5.      They ( be) at the circus last Sunday.

II.           Use Present Simple or Present Continuous of the verbs
1.      It ( rain)  now? No, it ( rain)
2.      She  ( like)  berries? Yes, she( like  )berries
3.      The pupils ( write ) a quiz  now. They ( sit) at the desks
4.      Where   she ( live) ? She ( live) in the city centre
5.      Marge  ( read) an interesting story at the moment

III.         Put  in  the prepositions :  on, in, under, in front of, for.
1.      This doll is … my sister
2.      There is a new  cinema …  our city
3.      I can see a  bush  …the house
4.      The  cup is .. the table
5.      This   shirt   is made .. silk

IV.         Use the words in   the box

Flexible   generous    selfish   rehearse   hard-working



1.      I can  say  he is …, he works really much
2.      It was … of you to help me
3.      … people never think about others
4.      We had  to … as there was a  musical soon
5.      She is so … that he can reach his toes with  his head

ANSWERS:
I.                    
1.      1. They  are  at the lesson now
2.      Lily  is a student
3.      Where  was  she   last year? Last year he  was in the North
4.      What  is  there on the  table? It  is a new book
5.      They were  at the circus last Sunday.

II.          Use Present Simple or Present Continuous of the verbs
6.       IS It  raining  now? No, it is  not  raining
7.       Does She   like  berries? Yes, she likes berries
8.      The pupils are writing a quiz  now. They  are sitting at the desks
9.      Where   does  she  live ? She  lives in the city centre
10.  Marge  is  reading  an interesting story at the moment

III.        Put  in  the prepositions :  on, in, under, in front of, for.
6.      This doll is for  my sister
7.      There is a new  cinema in our city
8.      I can see a  bush  in front of  the house
9.      The  cup is  on the table
10.  This   shirt   is made of  silk
IV.               
1.      1. I can  say  he is hard working, he works really much
2.      It was  generous  of you to help me
3.      Selfish   people never think about others
4.      We had  to  rehearse   as there was a  musical soon
5.      She is so  flexible  that he can reach his toes with  his head









 შეფასების    კრიტერიუმი:
ნამუშევარი  ფასდება 10  ქულიან  შკალით. 1 დავალებაში  მაქსიმალური ქულაა  2,
 მეორეში  -2, მესამე დავალება -3, მეოთხე  დავალებაში-  3ქულა.




   10



     9-8

  
   7-6


    5-4


   3- 1
ნამუშევარი სრულად სწორადაა შესრულებული.ზმნების ფორმები სწორადაა ჩასმული,

მე- 3 დავალებაში წინდებულები სწორადაა ჩასმული,


ნამუშევარში დაშვებულია გრამატიკული  შეცდომები, არასწორადაა  გამოყენებული 1-2 სიტყვა.  მე 2 დავალებაში არის რამოდენიმე მართლწერის შეცდომები
ნამუშევარში არასწორადაა ჩასმული 2-3 ზმნების ფორმები არასწორადაა ჩასმული მართლწერითი შეცდომები. მე 2 დავალებაში არის  შინაარსობრივი არათანმიმდევრობა, ასევე არის 4 მართლწერის შეცდომები
არასწორადაა  ან არ არის შესრულებული 1 დავალება, მე 2 დავალებაში დაშვებულია  7 შეცდომა,მე 2  დავალება არასრულად პასუხობს თემას, არის 8 მდე მართლწერის შეცდომა.
 ნაცვალსახელები არასწორადა ჩასმული, 1  დავალებება არასწორადაა შესრულებული, გრამატიკულ დავალებაში   3-4 შეცდომაამე 2 დავალება არ არის შესრულებული
                                          შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
                                                    I  სემესტრი
                                                     
პედაგოგი:  ნინო  კანდელაკი
კლასი:  მე71კლ.     #1    მოსწავლეთა რაოდენობა:    27   თარიღი:   10.11.2014
თემა:  გრამატიკა:  ზმნების  ფორმების და წინდებულების სწორად გამოყენება

მიზანი (კავშირი ესგ) –  -უცხ.ს II,.11. უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
მისაღწევი შედეგები: – –  შევამოწმო, რამდენად  ფლობენ მოსწავლეები  ნამყო  დროებს
ქულა

რაოდენობა
1
-
2
-
3
-
4
-
5
3
6
2
7
4
8
6
9
12
10
-


რეფლექსია: /შედეგი მიღწეულია,თუ   მოსწავლეს  იცის  პირობითი წინადადებების ფორმულაში  ზმნის ჩასმა, იცნობს  90 არაწესიერი ზმნების 3 ფორმა, იცნობს დროების სისტემას.



   WRITTEN   TEST #2       GRADE 7                        VARIANT   II    
         უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

I.            PUT IN THE WORDS: hilarious, cable TV, satellite TV, necklace, fictitious, healthy, flight attendant, disappeared, outside, flexible, incredible.

1.      … …. helped the passengers to find their seats
2.      Very soon we were in the air and the buildings.
3.      ….  There was a terrible storm.
4.      The party was … and we enjoyed it greatly .
5.      In our city there are both … and …
6.      The story was …
7.      The boy is … and seldom gets ill
8.      The lady had a nice ring and a … on
9.      We couldn’t believe the news, it was …
10.  The contortionist was really …

II.          PUT THE VERBS INTO PAST SIMPLE TENSE

1.      The  children (eat) a cake and (drink) apple juice
2.      We  (do) their homework late at night
3.      The  boys ( get) sunburnt  last summer
4.      The  girls  (break ) the window and ( run) away
5.       We  ( go ) to the station on foot and (come) back by bus.
6.      Nick (feel) so tired and soon ( fall) asleep.


III.        WRITE THE THREE FORMS OF THE VERBS

1.      COME                           
2.      BLOW              
3.      CUT
4.      SPEND
5.      FLY
6.      STAND
7.      RING

ANSWERS:
 I.
1.      Flight attendant helped the passengers to find their seats
2.      Very soon we were in the air and the buildings  disappeared
3.       Outside  there was a terrible storm
4.      The party was hilarious  and we enjoyed it greatly
5.      In our city there are both cable TV  and  satellite TV
6.      The story was fictitious
7.      The boy is healthy   and seldom gets ill .
8.      The lady had a nice ring and a necklace  on.
9.      We couldn’t believe the news, it was incredible
10.  The contortionist was really  flexible.
 II.
1.      The  children ate  a cake and  drank apple juice
2.      We  did  their homework late at night
3.      The  boys  got  sunburnt  last summer
4.      The  girls  broke the window and  ran  away
5.       We  went  to the station on foot and came back by bus.
6.      Nick  felt  so tired and soon  fell asleep.

IV.        WRITE THE THREE FORMS OF THE VERBS

8.      COME        came   come                    
9.      BLOW         blew blown     
10.  CUT            cut    cut
11.  SPEND       spent  spent
12.  FLY            flew    flown
13.  STAND      stood    stood
14.  RING         rang       rung


შეფასების კრიტერიუმი




      9-10


    8-7


    6-5


  4-3


  2-1

ნაწერი ძალიან კარგია , სწორად არის გამოყენებული და მისადაგებული ლექსიკა. დროების ფორმები  სწორადაა ჩასმული. დასაშვაბია 1 მართლწერითი შეცდომა
ზმნების სამივე ფორმა სწორადაა  დაწერილი.













ნაწერია კარგია, მაგრამ დაშვებულია 4-5 ლექსიკური შეცდომა. ზმნების ფორმები სწორადაა  გამოყენებული. ზმნების ფორმებში დასევებულია მართლწერის სეცდომები.


ნაწერი საშუალოა , დაშვებულია შეცდომები  ლექსიკის ჩასმაში,აგრეთვე გრამატიკული დროების ფორმებში.. მესამე დავალება არ არის სესრულებული ან არცერთი ზმნის ფორმა არ არის  სწორი

ნაწერი ცუდია, არცერთი წინადადება არაა სწორია, არ  არის ზმნების ფორმები ჩასმული. შესრულებულია ნაშრომის მხოლოდ 1 დავალება.

 ნაშრომი ძალიან სუსტია ან არცერთი დავალება არ არის  სწორი  ან არ არის შესრულებული.

WRITTEN   TEST #2       GRADE 7                        VARIANT I
         უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

I.            PUT IN THE WORDS: hilarious, cable TV, satellite TV, necklace, fictitious, healthy, flight attendant, disappeared, outside, flexible, incredible.

1.      … …. helped the passengers to find their seats
2.      Very soon we were in the air and the buildings.
3.      ….  There was a terrible storm.
4.      The party was … and we enjoyed it greatly .
5.      In our city there are both … and …
6.      The story was …
7.      The boy is … and seldom gets ill
8.      The lady had a nice ring and a … on
9.      We couldn’t believe the news, it was …
10.  The contortionist was really …

II.          PUT THE VERBS INTO PAST SIMPLE TENSE

1.      The guests (eat) a cake and (drink) apple juice
2.      They (do) their homework late at night
3.      We ( get) sunburnt  last summer
4.      The boys (break ) the window and ( run) away
5.      They ( go ) to the station on foot and (come) back by bus.
6.      I (feel) so tired and soon ( fall) asleep.


III.        WRITE THE THREE FORMS OF THE VERBS

1.      BE  
2.      BUILD
3.      CATCH
4.      BUY
5.      BRING
6.      FIGHT
7.      HAVE

ANSWERS:
 I.
1.      Flight attendant helped the passengers to find their seats
2.      Very soon we were in the air and the buildings  disappeared
3.       Outside  there was a terrible storm
4.      The party was hilarious  and we enjoyed it greatly
5.      In our city there are both cable TV  and  satellite TV
6.      The story was fictitious
7.      The boy is healthy   and seldom gets ill .
8.      The lady had a nice ring and a necklace  on.
9.      We couldn’t believe the news, it was incredible
10.  The contortionist was really  flexible.


II. PUT THE VERBS INTO PAST SIMPLE TENSE
1.      The guests ate  a cake and  drank  apple juice
2.      They  did their homework late at night .
3.      We  got  sunburnt  last summer.
4.      The boys  broke the window and  ran  away.
5.      They  went  to the station on foot and  came back by bus.
6.      I  felt  so tired and soon  fell asleep.


III.             WRITE THE THREE FORMS OF THE VERBS

1.      BE    was, were, been
2.      BUILD  built, built
3.      CATCH  caught, caught
4.      BUY   bought, bought
5.      BRING  brought, brought
6.      FIGHT fought, fought
7.      HAVE  had, had


                                            შეფასების კრიტერიუმი




      9-10


    8-7


    6-5


  4-3


  2-1

ნაწერი ძალიან კარგია , სწორად არის გამოყენებული და მისადაგებული ლექსიკა. დროების ფორმები  სწორადაა ჩასმული. დასაშვაბია 1 მართლწერითი შეცდომა
ზმნების სამივე ფორმა სწორადაა  დაწერილი.













ნაწერია კარგია, მაგრამ დაშვებულია 4-5 ლექსიკური შეცდომა. ზმნების ფორმები სწორადაა  გამოყენებული. ზმნების ფორმებში დასევებულია მართლწერის სეცდომები.


ნაწერი საშუალოა , დაშვებულია შეცდომები  ლექსიკის ჩასმაში,აგრეთვე გრამატიკული დროების ფორმებში.. მესამე დავალება არ არის სესრულებული ან არცერთი ზმნის ფორმა არ არის  სწორი

ნაწერი ცუდია, არცერთი წინადადება არაა სწორია, არ  არის ზმნების ფორმები ჩასმული. შესრულებულია ნაშრომის მხოლოდ 1 დავალება.

 ნაშრომი ძალიან სუსტია ან არცერთი დავალება არ არის  სწორი  ან არ არის შესრულებული.


                                         შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
                                                    I  სემესტრი
                                                     
პედაგოგი:  ნინო  კანდელაკი
კლასი:  მე71კლ.     #1    მოსწავლეთა რაოდენობა:    27   თარიღი:   10.11.2014
თემა:  გრამატიკა:  ზმნების  ფორმების და წინდებულების სწორად გამოყენება

მიზანი (კავშირი ესგ) –  -უცხ.ს II,.11. უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
მისაღწევი შედეგები: – –  შევამოწმო, რამდენად  ფლობენ მოსწავლეები  ნამყო  დროებს
ქულა

რაოდენობა
1
-
2
-
3
-
4
-
5
3
6
2
7
4
8
6
9
12
10
-


რეფლექსია: /შედეგი მიღწეულია,თუ   მოსწავლეს  იცის  პირობითი წინადადებების ფორმულაში  ზმნის ჩასმა, იცნობს  90 არაწესიერი ზმნების 3 ფორმა, იცნობს დროების სისტემას.






 #


სახელი, გვარი

   #1

#2

#3

#4

#5
  შენიშვნა
1.       
ბალანჩივაძე  სოფიო
5
6
6
9


2.       
ბერიძე  მარიამ
8
-
-
-


3.       
ბოცვაძე  გუგა
9
9
8
10


4.       
გაბუნია ლუკა
9
10
9
9


5.       
ერისთავი ქრისტინა
9
10
9
10


6.       
ვარდანიძე  გიორგი
5
5
5
5


7.       
თევზაძე  მარიამი
9
10
9
9


8.       
თოფურია გიორგი
7
7
8
8


9.       
კურტანიძე მარიამი
9
10
10
10


10.   
კოპალეიშვილი  ლუკა
8
7
9
9


11.   
კოსტავა ვაჟა
8
8
8
9


12.   
მაწკეპლაძე საბა
9
10
10
9


13.   
მახარაძე ამირანი
9
10
9
9


14.   
მაჭარაძე  ნანა
9
9
9
10


15.   
მელაძე მირანდა
9
9
9
9


16.   
მეტრეველი დათო
8
9
9
9


17.   
ნანიშვილი ირაკლი
7
7
8
9


18.   
ნემსაძე მარიამი
9
10
10
9


19.   
ნემსიწვერიძე ანი
9
9
9
9


20.   
სიმსივე მარიამი
-





21.   
ტყეშელაშვილი გიორგი
9
10
9
9


22.   
ფახურიძე ანანო
8
10
9
10


23.   
ფხაკაძე  ნინი
6
9
8
9


24.   
შარაშენიძე ლინდა
7
9
6
9


25.   
ცნობილაძე საბა
8
9
9
10


26.   
ცქიფურიშვილი ქრისტინე
6
8
8
9


27.   
ქორიძე ლანა
-
-
-
-


28.   
ქორიძე დათო
-
-
-
-


29.   
ხოტივარი მამუკა
9
8
8
8


30.   
კოლოტაშვილი 
5
5
3
5


31.   
წოწოლაშვილი 
9
9
9
9











 შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
                                          II სემესტრი
პედაგოგი:  ნინო  კანდელაკი
კლასი:   მე71კლ.   # 4  მოსწავლეთა რაოდენობა:  27  თარიღი:   05.03.2015
თემა:  გრამატიკა:  ზმნების  ფორმების და წინდებულების სწორად გამოყენება
მიზანი (კავშირი ესგ) –  შევამოწმო, რამდენად  ფლობენ მოსწავლეები  ნამყო  დროებს
მისაღწევი შედეგები: -უცხ.ს II,.11. უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
ქულა

რაოდენობა
1
-
2
-
3
1
4
-
5
1
6
1
7
-
8
7
9
14
10
3

რეფლექსია: /შედეგი მიღწეულია,თუ   მოსწავლეს  იცის  პირობითი წინადადებების ფორმულაში  ზმნის ჩასმა, იცნობს  90 არაწესიერი ზმნების 3 ფორმა
მიღწეულია,თუ   მოსწავლეს  იცის  პირობითი წინადადებების ფორმულაში  ზმნის ჩასმა, იცნობს  90 არაწესიერი ზმნების 3 ფორმა, იცნობს დროების სისტემას.

 შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი
                                        2 სემესტრი
პედაგოგი:  ნინო  კანდელაკი
კლასი:   მე71კლ.   # 3   მოსწავლეთა რაოდენობა:  27  თარიღი:   30.04.2015
თემა:  ლექსიკა: სესწავლილი ლესიკური ერთეულების გამოყენება, გრამატიკა-პირობითი წინადადებები,  50-60 სიტყვიანი თემის დაწერა.
მიზანი (კავშირი ესგ) –  შევამოწმო, რამდენად  ფლობენ მოსწავლეები  ნამყო  დროებს
მისაღწევი შედეგები: -უცხ.ს II,.11. უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს.
ქულა

რაოდენობა
1
-
2
-
3
-
4
-
5
2
6
-
7
-
8
2
9
17
10
6

რეფლექსია: /შედეგი მიღწეულია,თუ   მოსწავლეს  იცის  პირობითი წინადადებების ფორმულაში  ზმნის ჩასმა, იცნობს  90 არაწესიერი ზმნების 3 ფორმა, იცნობს დროების სისტემას.
 მიეცა ინდივიდუალური დავალება:  0




�რმულაში  ზმნის ჩასმა, იცნობს  90 არაწესიერი ზმნების 3 ფორმა
მიღწეულია,თუ   მოსწავლეს  იცის  პირობითი წინადადებების ფორმულაში  ზმნის ჩასმა, იცნობს  90 არაწესიერი ზმნების 3 ფორმა, იცნობს დროების სისტემას.






No comments:

Post a Comment