WELCOME TO NINO'S BLOG

me

me

Total Pageviews

მოსწავლეთა კონფერენცია

                                                                მოსწავლეთა    კონფერენცია
22 აპრილს აღინიშნება დედამიწის დღე.ამ   ღირშესანიშნავ თარიღთან დაკავშირებით  ინგლისური ენის კათედრამ მოაწყო  მოსწავლეთა სასკოლო   კონფერენცია, რომელიც მიძღვნილი იყო გარემოს დაცვას. ეს აქტივობა  განხორციელდა სასკოლო პროექტის   SAVE THE WORLD ( გადავარჩინოთ  სამყარო) ფარგლებში, რომელიც დაიგეგმა გასული წლის  გაზაფხულზე .კონფერენციაში მონაწილეობა მიიღეს 7-10 კლასის მოსწავლეებმა. მათ წარმოადგინეს საკუთარი ნამუშევრები ისეთ აქტუალურ თემებზე, როგორიცაა   გარემოს  სუფთად დაცვა, წყლის  და ჰაერის დაბინძურების პრობლემა, ბუნების დაცვის საერთაშორისო ორგანიზაციები . კონფერენციას წინ უსწრებდა ერთთვიანი მოსამზადებელი პერიოდი, რომლის განმავლობაში მოსწავლეებმა   კონფერენციის  ორგანიზატორებისგან, ლელა იმნაიშვილისგან  და ნინო კანდელაკისგან  რეკომენდაციები და მითითებები მიიღეს.მოსწავლეებმა საკუთარი პრეზენტაციები გაამდიდრეს   ფერადი პოსტერებით  და სლაიდშოუებით (POWER POINT).აღსანიშნავია, რომ  მათ  დიდი პასუხისმგებლობით  მოეკიდნენ  დავალებას და   ღირსეულად წარადგინეს  საკუთარი ნამუშევრები. განსაკუთრებული  ინტერესი გამოიწვია     მე-7 1კლასის მოსწავლეების მიერ ქრისტინე  ერისთავის და მარიამ ნემსაძის მიერ განხორციელებული აქტივობა-თამაში, რომელშიც აქტიურად  ჩაერთო დამსწრე აუდიტორია.  განსაკუთრებული აქტიურობით გამოირჩეოდნენ  მე-71,მე-82, მე-91, მე -92 კლასების მოსწავლეები.პრეზენტაციის  შემდეგ მოხდა  ნაშრომების შეფასება  წინასწარ შედგენილი  შეფასების კრიტერიუმის მიხედვით. მონაწილე მოსწავლეებმა   დაუწერეს ქულები   თითოეულ  თემას და გამოავლინეს გამარჯვებული თემა  SAVE  THE ENVIRONMENT  მ.ნემსაძე, ქ.ერისთავი მე-71 კლ.( დამრ. ნ.სტურუა, მასწ. ნ.კანდელაკი).ასევე მაღალი შეფასება მიიღო მე-82 კლასის მოსწავლეების  ანა ყიფიანის და ბაქარ ოქროპილაშვილის  მიერ წარმოდგენილმა თემებმა. კონფერენციას დაესწრო სკოლის დირექტორი ქ. ნონა ჩუბინიძე და სკოლის  სასწავლო ნაწილის გამგე ქ-ნ. ჯული  ჩუმბაძე და ინგლისური ენის მასწავლებლები.



 სსიპ  ქუთაისის მე-14 საჯარო სკოლა
მოსწავლეთა   კონფერენცია  ინგლისურ ენაში თემაზე:" Save  The  World”
შეფასების   ფურცელი
შეფასება ხდება  5 ქულიანი სისტემით. შემოხაზეთ  ის ქულა, რომელსაც მიიჩნევთ  შესაბამისს.

 #
კონფერენციის მონაწილე,
 თემა
   თემის    აქტუალობა
პრეზენტაციის  უნარი - ვიზუალური მხარე, წარდგენის ეფექტურობა
აუდიტორიის ჩართულობა

1.
 მარიამ ნემსაძე,ქრისტინე  ერისთავი, 71 კლ.
Save the environment
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5

2.
ანი ნემსიწვერიძე,71 კლ.
Save the environment
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5

3.
საბა ცნობილაძე, დათო მეტრეველი 71 კლ.
 Nature Disasters
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5

4.
მარიამ მაჭარაძე,ანანო ფახურიძე 71 კლ.
Save the environment
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5

1    2    3    4    5


5.
ამირან  მახარაძე,საბა მაწკეპლაძე71 კლ.
Save the environment
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5

6.
ანა  ყიფიანი,ბაქარ ოქროპილაშვილი82 კლ.
  GREEN  EARTH
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5

7.
ეკა მაშანეიშვილი,ქეთი ავალიანი,მარიამღვინჯილია,  82 კლ.WATER   POLLUTION
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5

8.
 თამარ ფოფხაძე, მარიამ დიაკონიძე,82 კლ.
Pollution
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
9.
ანა ხაჭაპურიძე,82 კლ.
THE PROBLEM OF POLLUTION
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
10.
ანი სვანიძე , 91კლ.
International Organizations
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
11.
ქეთი სვანიძე , 91 კლ.
Environmental  Pollution
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
12.
ნინი ხარაიშვილი,მაია გულუა,ლედიჩანქსელიანი,
ხატია ხარაზიშვილი,ანა გუჯეჯიანი  93
Pollution  of  the  Ocean
1   2    3    4    5

1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
13.
ნინო კვანტიძე, მეგი  ჭუმბურიძე ,101
Global Warming
1   2    3    4    5

1   2    3    4    5
1   2    3    4    5
14.
დიმიტრი დვალაძე  ,111 კლ
Environment

1   2    3    4     5
1    2    3    4    5
1    2    3    4    5
























1 comment: